Waarom heb ik dan het verzendbewijs opgestuurd???
Hallo @Mikesss als in het verzendbewijs tevens het IMEI-nummer staat, lijkt het inderdaad een overbodige vraag.
Stond het IMEI-nummer er niet in, dan alsnog dat nummer even doorgeven voor een vlotte(re) afwikkeling van je zaak.
Succes.
Â
Nee het is gewoon echt bewust klantje treiteren.
Een telefoon die ze naar mij terug hebben gestuurd kunnen ze echt wel vinden adhv mijn adres.
Een verzendbewijs dat ik mijn telefoon daarvoor heb opgestuurd voegt niets toe. Behalve dan dat ze daarmee de zaak weer lekker kunnen rekken.
Hetzelfde om een week later dan het IMEI nummer op te vragen van die ene telefoon die ik heb opgestuurd. Zou ik er meerdere tegelijk hebben opgestuurd dan kan ik het nog begrijpen.
Het is zoals ik al had aangekondigd: ze doen er alles aan om klanten maar aan het lijntje te houden.
Uiteraard heb ik wel het IMEI nummer gegeven, een Simyo medewerker probeerde al eerder mij ervan te beschuldigen dat het aan mij ligt omdat ik niet meewerk, dat plezier gun ik ze niet.
Hoi @Mikesss,
Enorm vervelend dat je hele gezin last heeft van dit probleem. En zeker als je naast dat jouw telefoons geen goed bereik hebben, je ook nog de pech hebt dat jouw toestelwissel is misgegaan. Onze excuses voor deze situatie.Â
We hebben helaas nog geen duidelijkheid wat er mis is gegaan. We hebben overlegd met Reconext en om dit intern verder te onderzoeken hebben wij het verzendbewijs nodig. Zou je deze kunnen mailen naar webcare@simyo? Ons Webcare team zal dit dan verder in behandeling nemen en contact met je opnemen.Â
Je mag natuurlijk altijd contact opnemen met jouw rechtsbijstandverzekering, maar ook als je dat niet doet willen we dit graag zo goed mogelijk voor je oplossen. Zoals hier al een paar keer is gezegd door andere forumleden is Simyo wel degelijk bij de Geschillencommisie aangesloten. Zie ook https://www.simyo.nl/klantenservice/klacht en artikel 17 van de algemene voorwaarden voor meer info hierover zoals @TomG al aangeeft. Simyo is geen eigen B.V., maar onderdeel van KPN B.V., en zo staan we dan ook op de lijst.
Nogmaals onze welgemeende excuses voor dit ongemak.Â
Groetjes,
Seren
Ben gebeld, na 5 maanden, Reconext vind dat er niks aan de hand is. Waar ze dat op baseren weet niemand.
Jullie gingen het oplossen toch @Seren? En wat gaan jullie precies oplossen dan? na 5 maanden? Heb nog steeds volop problemen? Of was ook dat weer gewoon zon leugenachtige algemene opmerking?
Weer 10 dagen verder en het normale patroon zet zich verder.
Moderators hier laten niets van zich horen.
Ik moest van de kleuters achter de whatsapp account een formulier invullen waarmee ze het netwerkbereik op mijn thuisadres gingen onderzoeken. Waarop ik aangaf dat ik overal slecht bereik heb behalve thuis. Maar dat speelde geen rol, ik moest het toch.
Wat een voorstelling zeg. Formulier maar ingevuld wat ze uiteraard gelijk in de prullenbak gooien, niets meer van gehoord.
De problemen blijven voortduren en dat zal @Seren vast ontzettend en vooral ook ‘oprecht’ erg vinden. Want Simyo ging het zo goed mogelijk voor me oplossen gaf ze aan. Maar ook vanuit die kant geen enkele reactie.
Zo, inmiddels contact gehad met rechtsbijstand en die gaan Simyo aanschrijven.
Hopelijk krijgen die wel een serieus antwoord en niet dezelfde kinderachtige flauwekul van hier op het forum of via de whatsapp account. Mag ook wel aannemen dat een schrijven van een juridische partij wel enigszins serieus genomen wordt.
Ben wel benieuwd wat ze te zeggen hebben dat ze mij zo in de kou laten staan als afdeling van KPN terwijl KPN zelf sinds vorige week de problemen wel serieus oplost. Vandaag weer een reactie op het KPN forum gelezen dat alle gedupeerden geholpen gaan worden. Het antwoord stuur ik linea recta door naar Radar.
Hallo @Mikesss ,als de rechtsbijstand al voor je aan het werk is, is het niet raadzaam de zaak ook nog een keer aan te kaarten bij Radar, dan rijd je de rechtsbijstand alleen maar in de wielen en dat is niet gunstig voor jouw zaak.
Â