Skip to main content

Het is mij inmiddels duidelijk dat Simyo mij niet gaat helpen met het oplossen van het bekende probleem met onze 5 abonnementen en 5 Iphone 11's. Ik heb mijn Iphone 11 dus opgestuurd en deze komt zonder toelichting retour.

Op mail wordt in het geheel niet gereageerd, op dit forum ook niet, op pb wordt ook niet gereageerd. Alleen via whatsapp wordt gereageerd maar die komen niet verder dan ‘er is geen issue vastgesteld dus ik kan niets voor je betekenen’.

Concreet zitten we dus nog steeds met 5 iphone's zonder bereik of zeer matig bereik.

Ik heb mijn rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld. Zijn er meer mensen die dat hebben gedaan? Ervaringen?

Op het KPN forum worden mensen naar de toezichthouder doorverwezen. Hier mensen die dat gedaan hebben/ ervaring mee hebben?

 Waarom heb ik dan het verzendbewijs opgestuurd???

Hallo @Mikesss als in het verzendbewijs tevens het IMEI-nummer staat, lijkt het inderdaad een overbodige vraag.

Stond het IMEI-nummer er niet in, dan alsnog dat nummer even doorgeven voor een vlotte(re) afwikkeling van je zaak.

Succes.

 

Nee het is gewoon echt bewust klantje treiteren.

Een telefoon die ze naar mij terug hebben gestuurd kunnen ze echt wel vinden adhv mijn adres.

Een verzendbewijs dat ik mijn telefoon daarvoor heb opgestuurd voegt niets toe. Behalve dan dat ze daarmee de zaak weer lekker kunnen rekken.

Hetzelfde om een week later dan het IMEI nummer op te vragen van die ene telefoon die ik heb opgestuurd. Zou ik er meerdere tegelijk hebben opgestuurd dan kan ik het nog begrijpen.

Het is zoals ik al had aangekondigd: ze doen er alles aan om klanten maar aan het lijntje te houden.

Uiteraard heb ik wel het IMEI nummer gegeven, een Simyo medewerker probeerde al eerder mij ervan te beschuldigen dat het aan mij ligt omdat ik niet meewerk, dat plezier gun ik ze niet.


Hoi @Mikesss,

Enorm vervelend dat je hele gezin last heeft van dit probleem. En zeker als je naast dat jouw telefoons geen goed bereik hebben, je ook nog de pech hebt dat jouw toestelwissel is misgegaan. Onze excuses voor deze situatie. 

We hebben helaas nog geen duidelijkheid wat er mis is gegaan. We hebben overlegd met Reconext en om dit intern verder te onderzoeken hebben wij het verzendbewijs nodig. Zou je deze kunnen mailen naar webcare@simyo? Ons Webcare team zal dit dan verder in behandeling nemen en contact met je opnemen. 

Je mag natuurlijk altijd contact opnemen met jouw rechtsbijstandverzekering, maar ook als je dat niet doet willen we dit graag zo goed mogelijk voor je oplossen. Zoals hier al een paar keer is gezegd door andere forumleden is Simyo wel degelijk bij de Geschillencommisie aangesloten. Zie ook https://www.simyo.nl/klantenservice/klacht en artikel 17 van de algemene voorwaarden voor meer info hierover zoals @TomG al aangeeft. Simyo is geen eigen B.V., maar onderdeel van KPN B.V., en zo staan we dan ook op de lijst.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor dit ongemak. 

Groetjes,
Seren

Ben gebeld, na 5 maanden, Reconext vind dat er niks aan de hand is. Waar ze dat op baseren weet niemand.

Jullie gingen het oplossen toch @Seren? En wat gaan jullie precies oplossen dan? na 5 maanden? Heb nog steeds volop problemen? Of was ook dat weer gewoon zon leugenachtige algemene opmerking?


Reageer