.

Beantwoord

Er zijn teveel extra kosten voor het internet gemaakt, wat nu?

  • 17 November 2016
  • 6 reacties
  • 132 Bekeken

Badge
Beste,
Ik zie op mijn overzicht dat mijn internet te veel verbruikt is. Ik had heel lang geen internet op mijn mobiel, omdat ik geen extra onvoorziene kosten wil. In september gebruik gemaakt van een mooie aanbieding met 500mb extra.
Zelf ben ik er wel voorzichtig mee om gegaan. Maar nu zie ik toch dat er te veel gebruikt is.
Vanavond kwam mijn dochter van 12 naar mij toe en ze gaf toe dat ze op mijn telefoon filmpjes had zitten kijken toen ik het niet wist.
De extra kosten zijn iets meer dan € 30 euro voor 200mb. Zou daar aub iets mee gedaan kunnen worden? Mijn dochter had me beloofd me terug te betalen van haar zakgeld, maar dat vind ik ook heel sneu voor haar.
Ik hoor graag van u.
icon

Beste antwoord door Caspar 18 November 2016, 11:44

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Stadhouder,

erg vervelend dat dit is overkomen, toch beter oppassen de volgende keer.

Waarschijnlijk zal een moderator een eenmalige overeenkomst met je sluiten dat je een klein bedragbetaalt voor de normaal gesproken bundel.

waarschijnlijk 5 euro.

Groet Paul.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Stadhouder,

Welkom op 't forum.

Wat vervelend dat je dochter teveel MB's heeft verbruikt zodat je buiten je bundel bent gegaan. Super lief van haar om je terug te betalen van haar zakgeld. We gaan kijken of we nog wat aan de kosten kunnen doen, zodat ze haar zakgeld lekker kan uitgeven aan leukere dingen :D

Voordat we gaan kijken of we iets van het bedrag kunnen vergoeden, zou ik graag willen weten of jullie wel een waarschuwing hebben ontvangen via sms'jes. We sturen namelijk een waarschuwing wanneer 80% en 100% van de internetbundel op is. Hebben jullie deze gehad? Het is erg belangrijk dat deze sms'jes ontvangen worden. Zo weet zij de volgende keer precies wanneer er extra kosten bij komen en hoeft ze niet bang te zijn dat dit weer gebeurt.

Ik hoor graag van je!

@PaulH bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Badge
Beste Casper,
bedankt dat er gekeken kan worden wat er mogelijk is.
Ik heb in mijn berichtenbox op de telefoon wel een simyo mapje staan, maar daar staan geen berichten in. Ik denk dat de berichten dan wel gestuurd zijn, maar misschien zijn ze al gewist? Dat zou ik mijn dochter moeten vragen.

m vr gr
Arjanne
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Stadhouder,

Het kan natuurlijk zo zijn dat je dochter de berichten gewist heeft. Ik zou het wel even navragen, het is namelijk heel handig om ervoor te zorgen dat dit niet weer gebeurt.

Ik heb de internetkosten gedeeltelijk vergoed. Ik heb je hier een e-mail over verstuurd, heb je deze binnen gehad? Hier staan alle details in van de vergoeding. Vind je dit een mooie oplossing?

Groetjes,
Caspar
Badge
Bedankt Caspar,
Ik heb de mail ontvangen. Bedankt voor de coulance. Heel schappelijk.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Stadhouder,

Graag gedaan! Ik wens je nog een fijne dag :$

Groetjes,
Caspar

Reageer