Skip to main content
Ik heb gistermiddag 4G geactiveerd maar nog steeds zie ik naast KPN NL nog steeds 3G staan.

Als ik op de mobiele app zie dan staat daar wel 4G.
Hoi Sjoerdtje,



Welkom op het Forum!



O jee! Balen dat je 4G niet werkt. Ik kan mij goed voorstellen dat dit niet fijn voor je is.



Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je 4G inderdaad aanstaat. Gek dat je hier geen gebruik van kunt maken! Heb je al geprobeerd om je telefoon uit en aan te zetten? Hiermee wordt het probleem vaak verholpen. Je simkaart registreert zich namelijk met de juiste gegevens op het netwerk. Kun je mij laten weten of het lukt op deze manier?



Groetjes,

Asma
Ik heb mijn telefoon al meerdere keren uit en aan gedaan. Geen resultaat.. Als ik internet gebruik lijkt het wel sneller dan voorheen. Maar 3G blijft in beeld staan..



Ook op jullie site naar oplossing gezocht, instellingen lijken goed te staan.
Is nu opgelost.. moest zelf ergens iets op 4G zetten.. opgelucht
Hoi Sjoerdtje,



Dat is goed om te zien! Fijn dat het gelukkig alleen een instelling was waar het niet helemaal goed ging. Dat scheelt een hoop 🙂 Veel plezier van 4G internet en als je nog vragen hebt, dan zien we je graag terug op het forum.



Groetjes,

Angela

Reageer