Skip to main content
Ik heb een email account bij ziggo en lange tijd geen problemen gehad met het versturen van email en nu lukt dat niet meer. Kan wel email ontvangen. Kan ook via 3G niet verzenden. Ligt het bij simyo of bij ziggo
Je zal een ander smtp moeten instellen ik kan ook niet verzenden met iPad als ik op 3G zit alleen op Eigen wifi wat ik gedaan heb is een email aangemaakt bij Apple en via dit account kan ik wel verzenden (naam@me.com) het is iets wat de iPhone en iPad niet doen via eigen smtp server verzenden
Ik verstuur en ontvang, zowel met mijn iPhone als iPad, zonder problemen emails met mijn Gmail-accounts, Microsoft365 Outlook accounts en mijn Casema (Ziggo) account. (de laatste = pop.casema.nl + smtp.casema.nl. Voor jou: wss pop.ziggo.nl + smtp.ziggo.nl?). Zowel als ik op WiFi zit als op 3G.



Ik heb wel eens plotseling een probleem gehad met de Casema (Ziggo) account. Die heb ik toen helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Toen werkte hij weer. Misschien moet je dat ook eens doen? Ik denk dat het niet specifiek aan Simyo of Ziggo ligt, maar meer aan opnieuw instellen.



Horen we wat van je terug?
Welkom op het forum Adrien,



Zou je even kunnen laten weten of de tips van erickiel en de leon nuttig zijn geweest? Wanneer je een Ziggo email account hebt, kan je via Ziggo of via een zoekmachine de juiste smtp server achterhalen. Een smtp server is namelijk nodig om email te versturen.

Reageer