.

Beantwoord

Email over internetbundel niet duidelijk genoeg. Wanneer gaat bundel in?

  • 18 August 2014
  • 2 reacties
  • 215 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Ik heb in juli een paar dagen een internet bundel gehad. Nu heb ik weer een besteld.

De email van jullie is onduidelijk:
Is dit de eerste keer dat je extra bundel aanschaft? (Nee)
Dan gaat de bundel direct in.
Had je al een extra bundel en heb je deze aangepast?
(Ja/ja)
Dan hangt het af van het moment waarop je de aanpassing hebt gedaan. Etc.
......
Volgens mij gaat mijn internet bundel per direct in omdat deze maand nog geen bundel actief was.
Maar daar heb ik dus geen duidelijkheid over.
Kunnen jullie wat preciezer zijn?
icon

Beste antwoord door Charlene 19 August 2014, 15:56

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ook geven jullie aan hoe je dataverbruik kunt meten met de app maar niet hoe ik zelf kan nagaan Of de bundel inderdaad actief is
Badge +8
Hoi rrrr,

Welkom op het forum :)

Bedankt voor je suggesties ook. Het is heel simpel. Je hebt helemaal gelijk. Heb je geen internetbundel lopen en kies je er één, dan gaat deze per direct in. Dan is het een aanschaf, en geen wijziging. Dat hoeft inderdaad niet de eerste keer te zijn, dat is niet heel helder geformuleerd. Ik geef dat even door, en wie weet is het dan al heel snel aangepast :)
Als je je lopende internetbundel wijzigt voor de 25ste van de maand, dan gaat de nieuwe bundel op de 1ste van de maand die volgt in. Ben je later, dan wordt het een maandje later.
Op Mijn Simyo zie je meteen of je bundel actief is. Wanneer je inlogt kom je op de Overzichtspagina terecht en daar kun je naast het aantal belminuten/smsjes zien hoeveel MB's je nog hebt.

Heb ik met deze uitleg de verwarring wat weggenomen?

Groetjes,
Charlene

Reageer