.

Beantwoord

Email ontvangen op samsung smartphone

  • 13 August 2013
  • 8 reacties
  • 496 Bekeken

Badge
Beste mede forum gebruikers,

Ik ben vorig jaar september overgestapt van prepaid op het 200 abonnement, bellen, sms'en en 200 MB data voor 11 euro.
Nu bemerk ik steeds dat de mailtjes 2 tot 5 minuten later binnenkomen op mijn samsung galaxy i9000 black smartphone, later dan via m'n gewone mail op laptop.
Is daar wat aan te doen?
Verder ben ik zeer tevreden over dit simyo abonnement en alles er omheen.
icon

Beste antwoord door MartijnR 13 August 2013, 19:18

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Heb je dit thuis met wifi al geprobeerd?
Badge
Heb je dit thuis met wifi al geprobeerd?
Ja ik gebruik vnl. wifi en dan heb ik dit verschijnsel.
Reputatie 3
Badge +9
Als eerste gaat dit helemaal buiten Simyo om, omdat het via wifi loopt en niet 3G.
Zelf heb ik de Samsung galaxy S3 en had dit verschijnsel vandaag ook.
Ik meen me te herinneren dat de pushservice van google android hier van invloed is.  Er zijn veel topics over te lezen.

Staat autosync aan?
Zorg dat wifi niet uit gaat bij je powersaving e.d
Reboot je telefoon zo nu en dan.
Badge
Ja autosyncstaat aan.Bij reboot gaat dan niet alles verloren?
Hoe zorg ik dat wifi aan blijft bij powersaving
Reputatie 3
Badge +9
Reboot is eigenlijk opnieuw opstarten, omdat soms het geheugen weer even leeg moet zijn.
Ik heb even zitten googelen en zie dat de powersaving bij de S2 het wifi signaal niet uit gaat.
Je kunt dit zien doordat het wifi icoontje in je scherm zichtbaar blijft. Anders gaat het 3G icoontje aan.

Verder kan je er weinig aan doen. Ik heb zelf net even getest en de email die ik vanaf mijn laptop stuurde gelijktijdig op mijn mobiel als laptop aan.

Probeer eens een mail te sturen vanaf je laptop en kijken hoe dit gaat.
Badge
Ga ik proberen . In ieder geval hartelijk dank voor alle moeite.
Ik heb trouwens cleanmaster op mijn smartphone, dat maakt ook het geheugen leeg volgens mij.
Reputatie 3
Badge +9
Geen dank. Ik lees ook berichten van mensen waarbij het juist andersom is. Het blijft techniek.
Reputatie 5
Badge +11
Als eerste gaat dit helemaal buiten Simyo om, omdat het via wifi loopt en niet 3G.
Zelf heb ik de Samsung galaxy S3 en had dit verschijnsel vandaag ook.
Ik meen me te herinneren dat de pushservice van google android hier van invloed is.  Er zijn veel topics over te lezen.

Staat autosync aan?
Zorg dat wifi niet uit gaat bij je powersaving e.d
Reboot je telefoon zo nu en dan.


Dank je Martijn®, klopt helemaal 🙂

Reageer