.

Beantwoord

Dekking internet klopt niet

  • 12 November 2012
  • 1 reactie
  • 202 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Op mijn postcode 9741BH zou ik voor internet een perfecte dekking moeten hebben, echter heb ik binnen sowieso altijd alleen het GP(R)S netwerk en dan vaak ook nog slecht. Bellen is ook niet altijd even goed, soms komen telefoontjes niet eens binnen.
Voordat er gezegt wordt dat dit kan komen door huizen/muren die het signaal blokeren, ik woon niet in een flat en als ik buiten sta is het inderdaad iets beter, maar 1 streepje 3g is alles wat ik krijg. Daarmee internetten lukt dan ook totaal niet.

Voorheen had ik met een andere provider (vodafone) hier zowel binnen als buiten wel perfect bereik qua bellen en internet. Mijn vraag is dan ook hoe kan dit dat dit niet goed werkt en dit niet overeenkomt met de dekkingskaart? 


Zie bijlage
icon

Beste antwoord door Alex 14 November 2012, 11:44

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi EBerg,

Je dekking is niet alleen afhankelijk van je provider, maar ook van locatie, toestel en bijvoorbeeld het weer. Ik ben daarom benieuwd of je hetzelfde ervaart als je de Simyo simkaart in een ander toestel test. En ja, ook muren of andere constructies kunnen het signaal blokkeren. Ook wanneer je niet in een flat woont. Aan de coverage check is te zien dat de dekking inderdaad goed moet zijn. Daarom wil ik je vragen een ander toestel te testen. Waar ik ook benieuwd naar ben is of je dit sinds kort ervaart of altijd?

Groetjes,

Alex

Reageer