Skip to main content
op 31 december ben ik overgestapt van Vodafone naar Simyo met als doel geld te besparen. Binnen 24 uur na aanvang nieuw contract Simyo ontvang ik een sms van Simyo dat ik mijn databundel van 1000mb al verbruikt zou hebben. Dit is onmogelijk gezien ik in 3 jaar Vodafone gebruik nog nooit over de 500 mb heen gegaan ben en ook niet meer gebruik maak van online diensten. Daarnaast zegt mijn Simyo profiel van diezelfde dag dat ik slechts 1 mb verbruikt heb in 24 uur. Kortom, verwarring. Ik heb de eerste nota nog niet ontvangen maar ik hou mijn hart nu al vast of mijn online Simyo profiel gelijk heeft of dat ik straks een rekening krijg van heb ik jou daar.



Heeft iemand hier ervaring mee?

De klantenservice heb ik overigens al 6 keer geprobeerd te bellen op verschillende dagen en tijden maar ik wacht iedere keer langer dan 10 minuten voor ik het opgeef...
Welkom op het forum simyoboos,



Omdat jouw bundels de eerste maand naar rato worden toegevoegd (als je abonnement op 31 december in gaat is dat voor een 1000 mb bundel dus 33.3 MB) kan het zijn dat jouw bundel sneller op gaat dan je verwachtte.



Omdat jouw volledige bundel op 01-01 in is gegaan zie je deze bundel vanaf 01-01 op jouw persoonlijke pagina.

Reageer