Skip to main content
Goedeavond,



Zoals het er nu uit ziet heb ik deze maand data te kort.



Is het ook mogelijk om extra tegoed extra aanteschaffen? Of moet ik straks 15 cent per mb betalen?



Jasper
Helaas dat laatste. Of je zet de laatste dagen de optie "Internet op je mobiel" op mijn simyo uit.



Een waarschuwing vooraf: Door de vertraagde verwerking van gebruikers gegevens door simyo, zijn waarschuwingen laat. Let dus goed op.



Helaas kun je nu enkel de bundel voor de volgende maand ophogen.
Goedeavond,



Zoals het er nu uit ziet heb ik deze maand data te kort.



Is het ook mogelijk om extra tegoed extra aanteschaffen? Of moet ik straks 15 cent per mb betalen?



Jasper




Helaas dat laatste. Of je zet de laatste dagen de optie "Internet op je mobiel" op mijn simyo uit.



Een waarschuwing vooraf: Door de vertraagde verwerking van gebruikers gegevens door simyo, zijn waarschuwingen laat. Let dus goed op.



Helaas kun je nu enkel de bundel voor de volgende maand ophogen.




Hoi jasperm,



De mogelijkheid om gedurende de maand data bij te kopen, is er bij Simyo helaas niet. Als je niet hebt kunnen voorzien dat je meer data zou gebruiken, dan is dat niet zo handig inderdaad. Je betaalt dan buiten bundel tarief, zoals je zelf al omschrijft.

Wellicht wordt dit in de toekomst nog mogelijk, maar het staat nog niet op de planning. Vooruit plannen, en in de gaten houden, is dus toch nodig bij Simyo.



groetjes,

Charlene
Hmm, ja nou mijn mcdonalds app heeft 100mb data weg gesnoept anders was ik niet in knoop gekomen. Heb nog klein beetje mb's over voor volgende week. Anders moet het internet maar een paar dagjes uit..
Hoi jasperm,



Probeer nu inderdaad nog een paar dagen zuinig te doen en vooral van wifi gebruik te maken. De internet optie 'uit' zetten kan natuurlijk ook.



Groetjes,



Alex

Reageer