Skip to main content
Gisteren kreeg ik van Simyo netjes een sms met de melding dat mijn databundel voor meer dan 50% op zou zijn.

Ik heb toe op de Simyo app gekeken en zag toen dat ik 0 mb over heb. ik heb direct mijn mobiele gegevens uit gezet, zodat ik niet teveel mb vebruik buiten mijn bundel.

Hoe kan ik zien hoeveel mb`s ik buiten mijn bundel verbruikt heb, en hoe kan het dat ik een sms krijg van 50% terwijl ik al over de 100% zit
Hoi Daniel Bloem,



Leuk om je op het forum te zien 🙂



Ik zie dat je best veel verbruik hebt gehad en inderdaad over je bundel bent gegaan. Op dit moment ben je er 565 MB á €84,82 overheen gegaan. In het systeem is te zien dat we zowel de 100% als de 50% hebben verstuurd. Helaas zijn ze verkeerd om gestuurd met 9 seconden ertussen. Dit komt omdat de verwerkingstijd van het dataverbruik later gebeurd waardoor we niet op tijd je hiervoor hebben kunnen waarschuwen.



Omdat ik begrijp dat dit heel vervelend is en je zelf ook niet op tijd heb kunnen ingrijpen, komen we je eenmalig tegemoet. Ik zal de buiten bundel kosten verrekenen tegen een grotere MB bundel waardoor je dus het binnenbundel tarief betaald. Ik zal dit meteen doen en je ontvangt vanmiddag een bevestiging per e-mail 🙂



Let wel op dat je internetbundel op is en dat je vanaf dit moment het buitenbundel tarief blijft betalen. Om dit in de toekomst te voorkomen heeft Simyo een blog gemaakt. Met de tips uit de blog kun je het data beter beperken en in de gaten houden 🙂



Die tips kun je hier vinden: http://www.simyo.nl/blog/nooit-meer-over-je-mobiele-datalimiet-heen/



Ik hoop dat je het eens bent met de oplossing en ik hoor graag als je de mail hebt ontvangen.
Helemaal top!!!



Ik heb de data uitgezet en de app gedownload.

Bedankt voor deze oplossing!
Namens Tiury; geen dank 😃

Reageer