Skip to main content
Een prepaid data bundel is slechts 30 dagen geldig. Kan deze niet een half jaar zijn zoals bij het beltegoed? :?
Hoi TonT.



Ik ga het nu anders stellen....je gedachte begrijp ik wel hoor.

Het beltegoed is geen (dag/maand)bundel, gelukkig. Je kunt wel voor 0.15 e per MB verrekend per kb internetten met je prepaid. En dat is dan als 0.10 per minuut/sms, 0.15 per MB. Hoe lang je er over doet voordat het op is wat je tegoed betreft bepaal jij.

Nu gooi ik het andersom...stel je beltegoed was wel een bundel. Dat zou betekenen 10 e opwaarderen na 30 dagen maxx weg, foetsie naar de Bahamaaaaaatjes.

:S



A.
Hoi Tont,



Welkom op het Simyo Forum



Goed dat je dit komt navragen!



Het antwoord wat A.Hello-to-you geeft is erg goed 🙂 In het bericht wordt duidelijk aangegeven hoe het precies werkt. Daarom heb ik het bericht als antwoord gemarkeerd.



Door een internetbundel aan te zetten, koop je als het ware een aantal MB's voor een vast bedrag. Deze bundel is in jouw voorbeeld inderdaad 30 dagen geldig. Als je via jouw beltegoed gaat internetten, betaal je per MB. Hiermee ben je duurder uit als je hetzelfde aantal MB's gebruikt die in de bundel zitten. Je kunt nadat de 30 dagen verlopen zijn, nog steeds internetten. Zoals uitgelegd in het bericht van A.Hello-to-you, betaal je dan per MB. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



@A.Hello-to-you, bedankt voor je duidelijke antwoord :)



Groetjes,

Angela

Reageer