.

Beantwoord

Data uitgezet op mijn Simyo

  • 26 May 2013
  • 5 reacties
  • 192 Bekeken

Badge
Waarschijnlijk al eens in dit forum vermeld, echter staat er zo veel info dat het zoeken is naar een speld in een hooiberg.

Mijn vraag:
ik wil gebruik maken van whatsapp echter alleen via mijn eigen wifi verbinding, dus niet met g3 omdat ik geen data bundel hebt afgesloten.
Nu heb ik op mijn simyo internet uit gezet, echter in hoeverre is dit betrouwbaar? want ik wil niet achteraf een vette rekening krijgen als mijn telefoon toch per ongeluk gebruik maakt van het g3 netwerk.

groet Alex
icon

Beste antwoord door Sandertju 26 May 2013, 11:36

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge
Indien je internet hebt uitgezet op je Mijn Simyo dan mag het niet zo zijn dat je kosten maakt. Zou dit wel gebeuren dan krijg je dit gewoon weer terug van Simyo. Internet via je mobiel mag dan namelijk helemaal niet mogelijk zijn.
Badge
Thanx,  dan kan ik met een gerust hard what'sappen 🙂   had in het verleden al meegemaakt dat mijn t-mobile pre-paid kaart werdt leeggetrokken door whatsapp vandaar.
Reputatie 7
Badge +9
Waarom zet je -voor de zekerheid- dataverkeer en 3G ook niet uit op je toestel? 😕 Je wilt toch immers geen gebruik maken van internet buiten WiFi? 
Badge
volgens mij heb ik dat ook ingesteld, ben benieuwd
Reputatie 5
Badge +10
Hoi merlin1201,

Het klopt wat Sandertju zegt. Wanneer je de optie 'internet op je mobiel/mms' uit hebt gezet via je persoonlijke pagina kunnen wij dat hier direct terug zien in ons systeem. Je mag er dan vanuit gaan dat de optie uit staat. Mocht het onverhoopt niet goed zijn doorgekomen in ons systeem, kan ik nog altijd zien dat je die optie toen hebt uit gezet. Uiteraard zullen dan de eventueel gemaakte kosten worden vergoed.

Wat de leon zegt is ook een goede. Als je de optie op je telefoon uit zet, zou je ook geen gebruik meer moeten kunnen maken van data via het netwerk van je mobiele telefoon provider. Dit kunnen wij echter niet terug zien in ons systeem. Daarom raad ik je aan om de optie uit te zetten via je persoonlijke pagina.

Groetjes,

Alex

Reageer