Skip to main content
Ik kan op de website van Simyo niet vinden wat er gebeurt als je de data-limiet van je internetbundel overschrijdt. Worden er extra kosten in rekening gebracht en zo ja, wat is de prijs daarvan of wordt de snelheid afgeknepen? 
WeZet, als je goed kijkt bij "Mijn Simyo" zul je zien dat de kosten buiten de internetbundel € 0,015 per 100kB zijn.
Hoi WeZet,



Welkom op het forum!

Het tarief dat Koorelle2 noemt is het tarief dat in rekening wordt gebracht wanneer je een abonnement hebt bij Simyo met een internetbundel. Ik zie dat je een prepaid aansluiting hebt bij Simyo dan is het tarief €0,10 per 100 KB.
[dus buiten de bundel bellen is goedkoper dan binnen de bundel?

0,10 per 100kb binnen bundel

0,015 per 100 kb buiten bundel.



gr

jp
Zonder internetbundel betaal je €0,10 per 100 KB.  ( Oftewel €1,= per 1MB. )



Met bundel is het €0,05 per 1MB ( 200MB / €10,=)



De snelheid van internet op je mobiel is 128 Kbps download- en 64 Kbps uploadsnelheid.
Internet afknijpen, daar doen ze niet aan bij Simyo.



De hierboven genoemde internetsnelheden zijn die van de aparte dag- en maandbundel. 

De snelheden van internet bij een abonnement liggen hoger. 2 Mbps download- en 384 Kbps upload. In de praktijk ietsiepietsie lager. 



Kinderen leert uit deze les; als je toch regelmatig internet...neem een abonnementje met internetbundel. 't Is sneller en goejekoper. ;)
[dus buiten de bundel bellen is goedkoper dan binnen de bundel?

0,10 per 100kb binnen bundel

0,015 per 100 kb buiten bundel.



gr

jp




Hoi jpsg,



Het antwoord van Martijn klopt. Zie hieronder.



;38800">Zonder internetbundel betaal je €0,10 per 100 KB.  ( Oftewel €1,= per 1MB. )



Met bundel is het €0,05 per 1MB ( 200MB / €10,=)



De snelheid van internet op je mobiel is 128 Kbps download- en 64 Kbps uploadsnelheid.

Reageer