Skip to main content
Als je via Mijn Simyo de data/internet hebt uitgeschakeld, kun je dan wel via WIFI op het internet?
Welkom op het forum delfje1377,



Jazeker dat kan. Een verbinding met een wifi netwerk staat helemaal los van Simyo.



Groetjes,



Alex
Welkom op het forum delfje1377,



Jazeker dat kan. Een verbinding met een wifi netwerk staat helemaal los van Simyo.



Groetjes,



Alex





Hé Alex, had deze vraag ook gesteld via mijn Simyo en daar kreeg ik niet echt duidelijk antwoord. Dus ook al heb ik data uigeschakeld via mijn portaal dan kan ik alsnog WIFI internetten. Beter dus toestel met WIFI kiezen.
Beter dus toestel met WIFI kiezen.

 

Smartphones kunnen dat sowieso wel. De normale toetstoestellen lang niet altijd. 

Heb je een idee wat je wilt?
Beter dus toestel met WIFI kiezen.



Smartphones kunnen dat sowieso wel. De normale toetstoestellen lang niet altijd.

Heb je een idee wat je wilt?





Heb iets op oog, vandaar de vraag. Trouw aan Nokia. Veel in omgeving juist Samsung of Apple.
Heb iets op oog, vandaar de vraag. Trouw aan Nokia. Veel in omgeving juist Samsung of Apple.



Apple is duur. Ik zou voor de Nokia gaan dan. Ik ben zelf absoluut geen fan van Samsung. Drie keer niks. Speelgoed. Een andere optie zijn toestellen van Sony. Bijvoorbeeld de Xperia. 

Reageer