Skip to main content
Goedenavond,

Rond 12 feb is mijn jaarabonnement verlopen en toen heb ik verlenging doorgevoerd waarbij ik naast bellen+sms nu ook data heb toegevoegd van 500mb. Ik heb een iPhone 4 maar deze blijft maar niet overschakelen naar 3G. Via de app Mijn Simyo zie ik dat de bundel wel actief is over februari al, maar ik heb vanzelfsprekend nog niks kunnen verbruiken.... Hoe los ik dit op? Alle provider instellingen staan goed zoals aangegeven op jullie site (KPN instellingen)

Graag een reactie wat ik moet doen. Bij voorbaat dank.



Ps.

Daarnaast wil ik binnenkort overstappen op een iPhone 5s, maar hoe kom ik aan juiste simkaart?

Nogmaals alvast dank voor een reactie
Hoi Chantoni,



Welkom op het Simyo Forum.



Hopelijk kan ik je helpen.



Wat raar dat je bundel het niet doet.

fijn dat je al wat controles hebt gedaan.



Wil je misschien je toestel eens aan en uit zetten?

misschien lost dat wel het probleem op.



Graag je reactie.
Dankje voor je reactie

Ik heb toestel al vaker uitgezet en ook simkaart er al uitgehaald en weer ingedaan...

Alle instellingen op de iPhone nagekeken en kom niet tegen wat daar fout kan zijn. Bijzonder is wel dat Simyo aangeeft dat ik nog 500mb beschikbaar heb dus ik ga er vanuit dat abonnement goed is omgezet met bundel voor internet??
Dag Maikel

Dank voor je reactie

Ik heb vanavond van alles geprobeerd en en zojuist op de site nogmaals gaan inloggen om een nieuwe sim aan te vragen en zag opeens een heel klein vinkje niet staan onderaan de pagina bij de vraag "internet op je mobiel"....

Heb deze blijkbaar niet aangezet bij het aanvragen van de nieuwe bundel!!! Aangevinkt en opnieuw iPhone opgestart en nu krijg ik opeens 3G verbinding te zien!

Opgelost dus!

Bijna over het hoofd gezien dat dit vinkje als enige niet goed stond....!
Fijn dat het is opgelost.



Even nog de Iphone vraag.

Heb je nog geen 3 in 1 simkaart? Zo ja, kun je hem op formaat maken voor je Iphone.

Succes ermee.
Hoi Chantoni75,



Wat leuk om te zien dat je jouw vraag hier op ons forum hebt gesteld. En dat je de vraag ook zelf hebt beantwoord;)



Helemaal fijn dat maikel.twinnie de moeite heeft genomen om je te helpen, dankjewel hiervoor!:D Werkt alles nu naar behoren?



Ik zie dat je de vervangende simkaart nog niet hebt besteld. vanaf wanneer wil je gebruik gaan maken van de nieuwe telefoon?

Reageer