.

Beantwoord

Dagbundel internet doorgeschoten

  • 2 May 2013
  • 1 reactie
  • 351 Bekeken

Beste Simyo,

Omdat ik soms internet wil gebruiken schaf ik op mijn simyo prepaid een dagbundel aan in die gevallen; echter, er lijkt dit keer iets fout gegaan te zijn want mijn prepaid tegoed staat in de min (€ - 24,60), terwijl ik JUIST prepaid heb om dat soort onzin te voorkomen.
Wat is hier gebeurd? Hoe kan ik uberhaupt in de min komen als ik prepaid heb? En hoe kan dat weer rechtgetrokken worden?

Bij voorbaat dank,

Mvg
Jeroen
icon

Beste antwoord door Natascha 3 May 2013, 09:46

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Beste Simyo,

Omdat ik soms internet wil gebruiken schaf ik op mijn simyo prepaid een dagbundel aan in die gevallen; echter, er lijkt dit keer iets fout gegaan te zijn want mijn prepaid tegoed staat in de min (€ - 24,60), terwijl ik JUIST prepaid heb om dat soort onzin te voorkomen.
Wat is hier gebeurd? Hoe kan ik uberhaupt in de min komen als ik prepaid heb? En hoe kan dat weer rechtgetrokken worden?

Bij voorbaat dank,

Mvg
Jeroen


Hoi Ditisj,

Het is mogelijk met een prepaid aansluiting van Simyo in de min te komen te staan. De reden hiervan is omdat het verbruik met een vertraging wordt verwerkt en het mogelijk is wanneer het tegoed onder de €2,- komt nog een gesprek of internetsessie af te ronden.
Afhankelijk van het verbruik kan er dan een negatief tegoed ontstaan. Door je beltegoed op te waarderen kan je weer gebruik maken van je aansluiting.

Reageer