.

Beantwoord

Bundel omgezet en nu geen verbinding meer.

  • 1 November 2012
  • 1 reactie
  • 150 Bekeken

Hallo,

Ik ben heel tevreden met simyo, echter is vandaag het volgende gebeurd.

Om 6:18 vanmorgen kreeg ik dit mailtje.

Voor je abonnement met telefoonnummer 061********* heb je een Internetbundel 1500 aangeschaft en deze gaat per direct in.

De kosten voor de Internetbundel 1500 vind je terug op je volgende factuur. De kosten en het aantal bundelunits wat je deze maand ontvangt, wordt berekend op basis van het aantal resterende dagen van de huidige maand. Voorbeeld: Als je de bundel halverwege de maand bestelt, betaal je de helft van het maandbedrag en krijg je de helft van het aantal bundelunits.

Met vriendelijke groet,
Het Simyo team



Daarna kreeg ik om:  11.35 dit mailtje

Beste Alexander Meijer,
Voor je abonnement met telefoonnummer 061*********  heb je de BlackBerry bundel beëindigd. Je BlackBerry bundel wordt per 31-10-2012 stopgezet.
Ga naar Mijn Simyo als je opnieuw een BlackBerry- of Internetbundel wilt activeren.
Met vriendelijke groet,
Het Simyo team




Dit klopt helemaal, want dit heb ik inderdaad gedaan.

Het enige nadeel is dat ik nu helemaal geen internet meer op me telefoon heb.
En heb die best hard nodig, vandaar de omzet naar 1500mb.


Als ik in mijn producten kijk staat er gewoon 1500mb.

internet

15001500 MBresterend t/m
30-11-2012




Iemand enig idee hoe dat kan? ik heb ook telefoon opnieuw gedaan, als ik instellingen wil herladen kreeg ik een smsje.
Ik kan kpn en simyo kiezen, maar werken alle 2 niet.
icon

Beste antwoord door Arie 5 November 2012, 16:25

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +2
Beste Asmooh,

Wij verzoeken je ons te voorzien van nadere informatie zodat wij je beter van dienst kunnen zijn. Wel toestel gebruik je momenteel? Als wij dit weten kunnen wij je doorverwijzen naar het topic met de juiste handmatige internetinstellingen. Laat ons dus even weten welk toestel je gebruikt.

Groetjes,

Arie

Reageer