Skip to main content
Hallo,



als ik bij Mijn Simyo kijk bij Verbruik, staat er 446 gebruikte MB's.

Niets aan het handje zou je denken bij een bundel van 500 MB.

Toch zijn er op mijn factuur extra kosten doorberekend voor buiten de bundel internetten.

Dit zie ik ook terug aan de prijs die ik betaal, €0,51 meer dan normaal.

Dit gaat mij niet zozeer om het bedrag, maar wel om het principe.

Heeft Simyo er een verklaring voor dat mijn factuur afwijkt van de Mijn Simyo gegevens en de meetgegevens van mijn Data-applicatie?



M.v.g. Irma
Irma,



De verbruik gegevens op mijn simyo lopen iets achter met bijwerken, dus het zou kunnen dat je bundel al op was.

Maar een moderator kan hier waarschijnlijk een definitief antwoord op geven
Over welke periode praten we nu? Ik heb vandaag ook mijn factuur 'gehad'. Deze factuur betreft het verbruik over de maand februari (!). Het verbruik wat ik nu kan zien op Mijn Simyo is het verbruik over de periode vanaf 01 maart tot nu.



Vanaf welk moment maak jij gebruik van de Simyo diensten? Vanaf februari? Als je ergens in de maand februari bent ingestapt heb je een pro rato bundel gekregen voor de rest van de maand februari. Dus niet de volledige 500 MB.
Hallo,



als ik bij Mijn Simyo kijk bij Verbruik, staat er 446 gebruikte MB's.

Niets aan het handje zou je denken bij een bundel van 500 MB.

Toch zijn er op mijn factuur extra kosten doorberekend voor buiten de bundel internetten.

Dit zie ik ook terug aan de prijs die ik betaal, €0,51 meer dan normaal.

Dit gaat mij niet zozeer om het bedrag, maar wel om het principe.

Heeft Simyo er een verklaring voor dat mijn factuur afwijkt van de Mijn Simyo gegevens en de meetgegevens van mijn Data-applicatie?



M.v.g. Irma




Hoi Keeskila,



In de maand februari ben je over je bundel gegaan voor het internet. Je hebt een internetbundel van 500MB.

Wanneer je buiten je bundel gaat dan betaal je €0,15 per MB. Het verbruik word met een vertraging verwerkt. De app die je gebruikt is geen officiële app die Simyo ondersteunt. Aan de informatie die de app je laat zien kan je geen rechten aan ontlenen.



@ Ronald Renes & RicoK bedankt voor het meedenken.

Reageer