Sinds twee maanden heeft mijn zoon een Simyo-abonnement. Een abonnement voor 100 minuten á 3 euro. Volgens de informatie op de site is dit beltegoed te gebruiken voor bellen, sms-en en internetten.
Zojuist heb ik eens ingelogd om te kijken hoe het gaat en ik zie tot mijn schrik dat er in maart al voor 45 euro aan internet is verbruikt... hoe kan dit?
Heb ik iets gemist of zo? Bij het inloggen heb ik net gezien dat ik internet kan blokkeren, dat heb ik direct maar gedaan om nog grotere schade te voorkomen.
Ik heb meteen bellen van/naar buitenland ook dichtgezet: waarom staat dit ook niet dicht? Dit is toch ook weer vragen om problemen?
Mijn vragen:
1. Hoe kan het dat je met een abonnement van 3 euro voor 45 eurokunt internetten? Is dit iets wat jullie default niet dichtzetten? (lijkt me oerstom)
2. Het lijkt erop dat er van het beltegoed juist helemaal niets aan kosten is afgeschreven? Mijn zoon heeft deze maand voor 9 minuten verbeld, terwijl hij zijn complete restant aan beltegoed nog heeft, hoe kan dit?
3. Waarom staat dit default niet dicht en waarom is er geen bericht geweest? Hij heeft blijkbaar op enig moment (een klein updateetje of installatie) voor 39 euro geinternet en dat niet via de wifi gedaan.
Graag zou ik hier terugkoppeling over willen ontvangen want dit was absoluut de bedoeling niet.
Vriendelijke groet,
F. v. Stokkum
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie