Skip to main content
Vandaag is mijn data geblokkeerd vanwege hoog verbruik. De telefoon wordt slechts gebruikt voor whatsapp, hoe is dit mogelijk?
Hoi L van loon,



Welkom terug op het forum:)



Dat is niet zo'n goed nieuws. Ik zie aan je gegevens dat je al op 6 januari door je internet bundel heen was. Daarna heb je je internet via Mijn Simyo niet uit gezet en is je toestel data blijven gebruiken. Hierdoor ben je afgesloten wegens hoogverbruik.



Niet alleen je data is dan geblokkeerd, maar je simkaart is geblokkeerd. Via Mijn Simyo>tabblad facturen kun je een aanbetaling doen op de lopende factuur. Dan wordt je automatisch weer aangesloten.



Ik kan niet zien wat er in jouw toestel voor zorgt dat er zo veel data verbruikt wordt. Heb je een nieuwe applicatie geïnstalleerd? In dit topic kun je meer informatie vinden over data verbruik.:) Ik zie ook dat het iets is van de laatste maanden dat je meer data gebruikt, heb je een ander toestel?



Kun je hier laten weten of je de boosdoener hebt gevonden, en wat er in jouw toestel voor het hoge verbruik heeft gezorgd?

Reageer