.

Beantwoord

blijf veranderen naar edge

  • 15 April 2024
  • 12 reacties
  • 33 Bekeken

Badge

sinds afgelopen 2 weken. apparaat blijft verbinding maken met edge in plaats van 4g

 

om het terug te veranderen, schakel ik de vliegtuigmodus in en uit

icon

Beste antwoord door Roeqajja 15 April 2024, 16:05

Bekijk originele reactie

12 reacties

Wat heeft de browser Edge met 4G te maken @Orgerson ?

Je schakelt tussen 4G en wifi en bij beide verbindingen kun je van een door jou gekozen browser gebruik maken, dus je kunt niet schakelen tussen Edge en 4G, maar wel tussel wifi en 4G.

 

Badge

Not the browser, the connection type

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Orgerson,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internetverbinding niet goed werkt!

Ik heb zojuist je internet gereset. Zou je je telefoon voor 15 minuten uit kunnen schakelen als je dit leest? Ik hoor dan graag van je of dit heeft geholpen. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Badge

It helps for a while.

Still many times i need to turn off and on to get better connection 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Orgerson,

Bedankt voor je reactie. Welk type telefoon heb je? Dan kunnen we even de netwerkinstellingen doornemen en mogelijk de netwerkinstellingen resetten. Het is belangrijk dat de netwerkmodus op 4G staat ingesteld. Zou je dit kunnen controleren?

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

Badge

It's pixel 6

Changed from 5g to 4g

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Orgerson,

Bedankt voor je reactie. Als het goed is zou je met deze instelling niet meer terug moeten schakelen naar Edge. Heb je de telefoon ook opnieuw opgestart nadat je de aanpassing van 5G naar 4G hebt gedaan? 

Mocht je nog steeds een Edge verbinding hebben dan kan je de netwerkinstellingen resetten via Instellingen > Systeem > Opties voor resetten > Instellingen mobiel netwerk resetten. 

Ik hoor graag of het hiermee lukt! 

Groetjes,
Amy

Badge

Thanks for the support

Resetting mobile network settings

Badge

It is now on 4g

I hope it stays

Reputatie 7
Badge +7

@Orgerson Fijn dat het nu werkt! Mocht je toch iets vreemds merken laat het dan gerust weten.

Voor nu een prettige dag verder 😊.

Groetjes,
Amy

Badge

It's reverting back to Edge 

Need to turn off and on airplane mode

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Orgerson,

Bedankt voor je reactie. Wat jammer om te horen dat het probleem toch niet is opgelost.

Zou je de stappen van deze link kunnen volgen om je internet handmatig opnieuw in te stellen? Je kunt daarna je telefoon helemaal opnieuw opstarten.

Wij horen graag van je of dit heeft geholpen!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer