Skip to main content
Hallo Simyo(en gebruikers)



Vorige week na het ontvangen van het e-mailtje over de nieuwe bundels ed. heb ik deze door genomen en mn instellingen door genomen.



Instellingen>Netwerkinstellingen>Internet op je mobiel in Nederland het schuifje stond op UIT ik was in de veronderstelling dat dit aangepast moest worden en het schuifje op AAN gezet en opgeslagen...



Vanaf dat moment kon ik met mijn Blackberry 9790 alleen nog gebruik maken van wifi(mn thuis netwerk).

Vervolgens heb ik het schuifje weer op UIT gezet en helaas kon ik nog steeds niet op internet...

Als ik nu in mijn schermpje kijk zag ik voor heen 3G en sinds de verandering 3g...



Zou iemand mij kunnen/willen helpen met boven staande vraag.



Groeten Blackberryfan
En als je hem nu weer aan zet op je Mijn Simyo? Ik vermoed dat er een kleine verstoring was op jouw pagina qua weergave.



Uiteraard moet ie aanstaan en bij jou stond ie op uit en toch had je internet. Dus dat vergroot mijn vermoeden
Hallo Raytje



Bedankt voor je reactie.

Heb het AAN gezet en vanaf dat moment deed bijv. mn whatsapp het niet meer(ook niet via wifi).



Waar zou dit aan kunnen liggen?



Kan het te maken hebben met Blackberry "specifiek" internet dat het bij de vernieuwing niet meer wor aangeboden?



Hoor het graag en heb het nog liever opgelost:D...



Bvd.
Wifi staat los van je Simyo aansluiting. Ik heb even gekeken voor je en zag dat Whatsapp gisteren een storing had waar jij last van gehad zou kunnen hebben.



Wellicht dat het vandaag beter gaat?
Hoi BlackBerryfan,



Helaas is er door het aanzetten van de optie Internet op je mobiel in Nederland, de BlackBerry service uitgezet. Ik heb deze weer handmatig voor je aangemeld bij het netwerk 🙂. Als je de telefoon uit/aan zet, kun je weer internetten!



Groetjes, Tiury



@Raytje; de oudere BlackBerry's kunnen geen verbinding maken met een netwerk (ook wifi) zodra de BlackBerry service niet werkt. Dit komt door een encrypted dataverbinding met de RIM services voor veiligheid 🙂.
Ok, weer iets geleerd 😃
Misschien kennis die je in de toekomst niet veel meer zal gebruiken, want vanaf BlackBerry 10 is deze service niet meer nodig 🙂.



@BlackBerryfan; laat je ons nog weten of het werkt? Ik zie dat ik dat vergeten ben om te vragen.
Hallo Tiury



Mn Oldimer BlackBerry doet het weer als van ouds.



Hartelijk dank voor je raad en daad!



Iedereen die geholpen heeft thnx for u'r time



Groeten BlackBerryfan



Misschien kennis die je in de toekomst niet veel meer zal gebruiken, want vanaf BlackBerry 10 is deze service niet meer nodig 🙂.



@BlackBerryfan; laat je ons nog weten of het werkt? Ik zie dat ik dat vergeten ben om te vragen.

Hoi BlackBerryfan,



Bedankt dat je ons toch even hebt laten weten dat het is opgelost 🙂. Mocht er nog iets zijn, weet je het Simyo forum te vinden.



Groetjes, Tiury

Reageer