Skip to main content
Hoi, ik heb tijdelijk mijn Blackberry bold 9900 weer in gebruik (als reserve, m'n andere telefoon is kapot). Ik vroeg me af of het mogelijk was om direct over te gaan naar de blackberry bundel, anders zit ik nog met een half werkende telefoon? Kan dat?



Ik kan niet ondekken hoeveel MB een BB-bundel eigenlijk is per maand.
Hallo Mtown.



Op deze pagina kan je ontdekken dat een BB bundel 1000 Mb heeft. € 12,50 bij éénjarig sim only ab en € 17,50 bij maandelijks opzegbaar.



www.simyo.nl/tarieven/sim-only



Prettige dag nog.
Hoi Mtown,



Leuk dat je je vraag hier stelt, welkom op het forum.



Je hebt op dit moment een 1000 MB internetbundel. Deze werkt niet in combinatie met een Bold 9900. Hiervoor heb je de Blackberry internet voor. Renoster heeft de grote van de al aangegeven, deze is inderdaad 1000 MB.



Ik zie dat je de Blackberry bundel nog niet hebt aangevraagd. dit kan je alsnog via Mijn Simyo. De bundel zal ingaan per 1 juli. Omdat ik goed kan voorstellen dat je niet zonder internet wilt zitten kan je mij een berichtje sturen, nadat je de BB bundel hebt aangevraagd, om deze alvast aan te zetten.



Houd je ons op de hoogte?





@Renoster, bedankt voor je reactie.
Hoi, dank voor jullie reacties. ONdertussen toch maar een andere reserve mobiel geleend van iemand anders (fijn ivm met het internet en dat ik nu niks hoef te veranderen, maar wat jammer dat ik weer afscheid moet nemen van het toetsenbordje van de bold 9000). Niet meer van toepassing dus, dank voor de reacties en de flexibele houding Ali!



Moet ik dit topic verwijderen oid, of kan ik het gewoon zo laten?
Hoi Mtown,



Graag gedaan, ook namens Ali. Fijn dat je een oplossing hebt kunnen vinden:D

Dit topic mag je gewoon laten bestaan, graag zelfs. Zo kunnen andere gebruikers met eenzelfde vraag het antwoord makkelijk vinden;)

Reageer