Skip to main content
Ik heb op NS stations geen bereik maar krijg een KPNscherm te zien dat mij naar een betaalsite wil hebben. Simyo werkt toch via KPN? Bij TMobile is het geen enkel probleem.
Dan maak je verbinding met KPN's wifi hotspots. Simyo is niet zo lief geweest tegen Mama KPN, dus hebben Simyo klanten geen recht om KPN's hotspots gratis te gebruiken.
maar dan zou ik daar toch omheen moeten kunnen via de gewone internetverbinding?
Als je mobiel ingesteld staat om met die KPN hotspots te verbinden en dan 3G uit te zetten, dan gaat dat fout. Controleer eens of je toestel ingesteld staat om met het draadloos netwerk "KPN" te verbinden.
Ik heb op NS stations geen bereik maar krijg een KPNscherm te zien dat mij naar een betaalsite wil hebben. Simyo werkt toch via KPN? Bij TMobile is het geen enkel probleem.



Hoi af53,



Welkom op het forum :)

Waarschijnlijk helpt het al om gewoon je wifi uit te zetten, dan komt die pop up niet meer. Of je kunt je toestel zo instellen dat deze niet automatisch probeert te verbinden met beschikbare wifi, dat is ook een oplossing.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN, en is een dochterbedrijf. Maar wij zijn onze eigen provider. De KPN hotspots zijn een dienst van KPN, die klanten van KPN kunnen gebruiken.

De wifi die T-mobile aanbiedt in de trein is in samenwerking met de NS voor iedereen beschikbaar. En dus niet alleen voor T-mobile klanten.



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes,

Charlene

Reageer