Skip to main content
Ik heb op 31-07 om 21.45 500MB's extra aangeschaft. Klopt het dat ik die op 1 augustus al helemaal kwijt ben?
als het voor en maand is ja
Hallo pigeon,



Je hebt wel een uitermate ongelukkig moment gekozen om extra MB's aan te schaffen, die extra MB's zijn inderdaad bedoeld voor de rest van de kalendermaand.



Ik weet niet of Simyo hier iets aan kan doen, een moderator zal jouw bericht ook nog lezen en hier een reactie op geven.



Omdat het erg druk is op dit moment kan dat wat langer duren dan normaal.
Hoi Pigeon,



Oei, wat Franswon zegt klopt: de allerlaatste dag van de maand (in de avond) is een uitermate ongelukkig moment om MB's bij te kopen. Je kunt je MB's namelijk niet meenemen naar de volgende maand. Dit wordt verder ook wel echt gecommuniceerd, dus het is een kwestie van onhandige timing.



In principe valt hier niets meer te doen, maar bij wijze van uitzondering wil ik jou 1000 MB's aanbieden. Je kunt de MB's uitpakken door in te loggen op Mijn Simyo en dan te dubbelklikken op het cadeautje dat je ziet verschijnen. Zodra je dat doet, worden de MB's geactiveerd voor die maand. Je mag hier dus ook mee wachten tot bijvoorbeeld november - als je vindt dat die MB's dan het beste kunt gebruiken.



Vind je dat een goede tegemoetkoming? :)



@ Franswon: Dankjewel voor je reactie, Frans!



Groetjes,

Jihane

Reageer