Skip to main content
Ik heb prepaid van Simyo en heb bij mijn instellingen de optie "Internet op je mobiel/MMS" uitgezet. (Gelijk toen ik overstapte naar prepaid.) Plus: ik had op mijn mobiel "mobiel internet" uit gezet.



Ik heb mijn mobiel geroot en heb er Cyanogenmod op staan (is een custom rom). Net heb ik een nieuwe versie daarvan geïnstalleerd. En blijkbaar staat daar dan mobiel internet aan. Ik kreeg heel netjes een mailtje dat mijn beltegoed onder de 2 of zelfs al 0 euro zou zijn. Ik heb gekeken en dat klopt. Voor nu is het -3,78. Heb natuurlijk gelijk weer mobiel internet op mijn mobiel uitgezet.



Maar hoe kan het dat mijn mobiel internet verbruikt als ik de instelling hier op de site uit heb staan?
Hoi D.L.vanVelzen,



Bedankt voor het melden.

Je hebt helemaal gelijk. De optie Internet op je mobiel stond uit. Nu nog steeds. Het is dus niet de bedoeling geweest dat je toestel toch internet heeft verbruikt. Daar is dus technisch iets mis gegaan. Dat gaan we dus gewoon vergoeden voor je. 🙂 Als je je toestel even uitschakelt en dan weer aanzet, kun je weer bellen.

Ik laat de IT afdeling meteen kijken hoe dit is gebeurd, en ervoor zorgen dat het niet meer kan gebeuren.



Groetjes, Charlene
Bedankt!



Ik vind jullie service heel goed/vriendelijk.

Heeft de IT afdeling het probleem al gevonden?
Bedankt!



Ik vind jullie service heel goed/vriendelijk.

Heeft de IT afdeling het probleem al gevonden?




Hoi D.L.vanVelzen,



Dat vinden we leuk om te lezen, bedankt daarvoor :)



Je had de optie op Mijn Simyo aangepast, dat was te zien en dat zagen wij ook in ons systeem. Om een niet bekende reden is deze wijziging niet doorgevoerd. Dat komt (bijna) nooit voor, maar is bij jou toch wel gebeurd 😞 Ik zie dat Charlene al het aan data verbruikte beltegoed alweer aan je beltegoed heeft toegevoegd. We hebben zelf nog een keer een reset gegeven aan de optie, waardoor het nu zeker weten niet meer mogelijk is om gebruik te maken van het mobiele netwerk :)



Ik hoop dat we het zo goed voor je hebben opgelost? Als je vragen of opmerkingen hebt, dan horen we dat graag 🙂

Reageer