Skip to main content
Sinds enkele dagen nieuw bij Simyo (was eerst bij T-Mobile) en ik moet zeggen dat de overgang, incl. nummerbehoud, vlekkenloos is verlopen. Althans, het meeste. Bellen gaat, ook in het buitenland, maar Internet gaat niet, niet in Nederland en ook niet in het buitenland. Ik krijg steeds meldingen dat er geen netwerkverbinding is.



Ik gebruik een iPhone (4s, dus zonder 4G) die met T-Mobile probleemloos internet biedt, maar op de een of andere manier krijg ik geen internetverbinding met de Simyo-kaart in mijn toestel. Wanneer ik de SIM verwissel voor een andere SIM, werkt alles weer zoals verwacht.



Op het forum heb ik meerdere meldingen betreffende soortgelijke internetproblemen gevonden. De oplossingen die daar genoemd zijn heb ik ook geprobeerd: in de mobile-instellingen gebruikersnaam KPN en wachtwoord GPRS ingevuld, opnieuw opgestart, maar dit helpt allemaal niet. Ik heb nog steeds geen mogelijkheid internet te gebruiken. Ik zit momenteel in het buitenland (Duitsland) en het zou toch echt handig zijn wanneer ik internet op mijn iPhone zou kunnen gebruiken. Heeft iemand een idee wat ik kan doen/proberen? Bij voorbaat dank!



Groet,

Robenroute



P.S. Oh ja, 3G en ook Data Roaming zijn ingeschakeld.
Zojuist gezien dat bij de instellingen op Mijn Simyo het buitenlandse internet uit stond. Aangezet, en nu maar even kijken of het werkt. Wel vreemd overigens dat het in NL (ook) niet werkt...
iPhone moest ik nog wel compleet uit- en weer aanzetten om e.e.a. aan de praat te krijgen. Nu functioneert het. Probleem opgelost.



Fijne zondag nog.
Hoi robenroute, welkom op het Simyo forum!



Jij hebt zelf al sneller het antwoord gevonden dat je zocht dan dat wij je topic gezien hebben :D

Helemaal super!



Veel plezier bij Simyo 🆒

Reageer