.

BB diensten

  • 8 March 2012
  • 4 reacties
  • 466 Bekeken

Badge
Zojuis mijn nieuwe Sim kaart geplaats, maar heb geen bb diensten?

wat nu?

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum donbar,

We hebben je gegevens doorgestuurd naar de technische dienst. Je zou voor 12 uur vanmiddag gebruik moeten kunnen maken van de Blackberry internet diensten. Kan je me laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
Welkom op het forum donbar,

We hebben je gegevens doorgestuurd naar de technische dienst. Je zou voor 12 uur vanmiddag gebruik moeten kunnen maken van de Blackberry internet diensten. Kan je me laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex


Het is nog geen 12 uur, dat realiseer ik me. Ik heb nu mijn vodafone simkaart terug gezet. Want zelfs met mijn wifi verbinding thuis kan ik niks en als ik mijn oude simkaart zet wel.

ik hoop echt dat dit allemaal goed gaat werken, anders ga ik vreselijk spijt krijgen van mijn overstap.

Gr, Bart
Reputatie 5
Badge +10
Hoi donbar,

Volgens mijn gegevens heb je nummerbehoud aangevraagd en is je telefoonnummer nog niet overgezet. Als je nu gebruik gaat maken van internet, hanteren wij het buiten de bundel tarief. We kunnen het nu al voor je activeren, maar realiseer je wel dat het verbruik nog niet binnen de bundel valt. Graag hoor ik van je wat ik voor je kan doen.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi donbar,

Volgens mijn gegevens heb je nummerbehoud aangevraagd en is je telefoonnummer nog niet overgezet. Als je nu gebruik gaat maken van internet, hanteren wij het buiten de bundel tarief. We kunnen het nu al voor je activeren, maar realiseer je wel dat het verbruik nog niet binnen de bundel valt. Graag hoor ik van je wat ik voor je kan doen.

Groetjes,

Alex


Beste Alex, ik wacht dan wel tot mijn nummer over is. Dank voor het meedenken.

gr, Bart

Reageer