.

Beantwoord

BB abonnement

  • 13 December 2012
  • 4 reacties
  • 335 Bekeken

Badge +1
Ik heb al een aantal vragen gesteld via dit forum en ook antwoorden gekregen. Ik heb sinds kort een BB -gekregen, dus niet gekocht- waar ik nogal wat problemen mee heb via zowel wifi als 3G. De ene keer kan ik alles ermee doen; tgwitter, facebook en noem maar op, de ander keer helemaal niks. Het verhaal is, dat een BB abbo alles oplost, maar daar geloof ik eigenlijk niet echt in. Maar . . .alvorens afscheid te nemen van de BB zou ik een BB abbo wel willen proberen, maar . . . .17,50 vind ik vrij veel voor een proef! Is daar geen ander oplossing voor?? Bv, één week op proef en als het bevalt een jaar vastleggen???
icon

Beste antwoord door erickiel 13 December 2012, 23:45

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +1
De meeste diensten van Bb werken via de Blackberry server en helaas moet je hiervoor extra betalen
Dit is niet alleen bij simyo maar ook bij andere providers, voor de 17,50 heb je wel een gig data
Zelf ben ik tevreden met de Bb service
Het enige wat ik persoonlijk mis is dat er geen data mogelijk is in het buitenland begreep dat dit begin volgend jaar veranded
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Harryvz,

Erickiel geeft hierboven het juiste antwoord. Blackberry internet werkt alleen als je een Blackberry internet bundel hebt. Dit komt om de Blackberry services een speciale koppeling nodig heeft. Met een normale internet bundel wordt die koppeling niet gemaakt.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Beste Erik en Alex,
Dank jullie voor je reactie, ik ben al een paar weken aan het klooien met die BB en wellicht, dat jullie deze -volkomen off topic- rarigheid kunnen verklaren. Op goed moment had ik (gewoon via wifi) whatsapp, twitter en facebook op m'n BB. Dit alles, gewoon met een 5,00 euro abonnent van Simyo. Opeens, na een aantal weken was dat plotseling onmogelijk geworden. Ik ben daarom een beetje huiverig voor een bb abbo.  Nog gekker, ik heb thuis twee routers, op die van boven kan m'n zoon alles doen met z'n BB, op die van beneden niet. Ik kan boven met mijn BB niks. 
Wie het snapt mag het zeggen en als je me een weg kan wijzen, graag! Wil best een BB abbo nemen, maar . . . .ben niet zeker of dat het probleem oplost. Bvd Harry
Badge +6
Hoi Harryvz,

Ik kan je geen antwoord geven waarom je geen gebruik kan maken van je router op je BlackBerry. Simyo heeft geen invloed op je wifi verbinding. Ik raad je aan contact op te nemen met de BlackBerry om dit probleem verder op te lossen. Wil je zonder WIFI volledig gebruik kunnen maken van je BlackBerry dan dien je die BlackBerry bundel te nemen. Zonder deze bundel is het namelijk niet mogelijk gebruik te kunnen maken het de BlackBerry ping en andere app's.

Reageer