.

Beantwoord

Automatisch overschakelen naar wifi netwerk, hoe gaat dat?

  • 3 July 2015
  • 3 reacties
  • 8395 Bekeken

Badge
sinds een tijdje schakelt mijn samsung mobiel niet meer automatisch over van wifi naar wifi netwerk. Ik moet dus als ik ergens ben steeds het wachtwoord van daar invoeren. Ik heb ook een heel hoog internetverbruik gekregen en enorme kosten. Voorheen ging alles automatisch. Ik snap er niets van. Hoe komt het? en wat moet ik doen zodat mijn mobiel automatisch van wifi naar wifinetwerk gaat?
icon

Beste antwoord door Naomi 6 July 2015, 15:20

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi amara, welkom op het Simyo forum!

Verstandig van je dat je dit in de gaten houdt 🙂 Als je via Wifi internet, dan kan je op deze manier MB's van je internetbundel besparen.

Als het goed is, kun je soms in je telefoon de wachtwoorden opslaan. Zo kan je telefoon automatisch verbinding maken met Wifi. Heb je daarvoor misschien iets speciaals gedaan, bijvoorbeeld een update uitgevoerd? Wil je eens kijken in je telefoon bij je Wifi instellen? Als het niet lukt, kun je ook je type telefoon even doorgeven :)

Ik hoor het graag van je.
Badge
HoiNaomi,

Wachtwoorden onthouden staat al aan. Ik heb de samsung galaxy s4 mini

Groetjes Amara
Reputatie 3
Badge +7
Hoi amara,

Vervelend dat het automatisch aanmelden niet lukt.

Heb je al geprobeerd om de wifi verbinding opnieuw in te stellen? Als je onder Instellingen > Wi-Fi je thuisnetwerk ingedrukt houdt krijg je de optie 'Netwerk vergeten'. Vervolgens kan je weer aanmelden op het netwerk door je wachtwoord in te voeren.

Reageer