Skip to main content
Beste mensen,



Simyo internet werkt hartstikke prima bij mij, speedtest etc. geven altijd goed resultaat. 



Het probleem is alleen Youtube, zonder wifi kan ik helemaal niets met de youtube app, dus niet zoeken of een filmpje bekijken. Hij laad meestal zelfs het overzicht niet, soms na lang wachten wel. Op wifi is dit alles geen enkel probleem. 



Ik gebruik als apn: Naam: KPN Mobiel internet

APN: portalmmm.nl

proxy: ynietingesteld]

Poort: tnietingesteld]

Gebruiksnaam: mnietingesteld]

wachtwoord: dnietingesteld]

Server: rnietingesteld]

MMSC: Cnietingesteld]

MMS proxy: ynietingesteld]

MMS-poort: tnietingesteld]

Mms-protocol: wap 2.0

MCC: 204

MNC: 08

Verificatietype: PAP

APN type: default



Iemand een idee wat dit probleem is.

Het is een Android 4.2.2 Sony Xperia Z, youtube cache en gegevens al eerder gewist.
Beste mensen,



Simyo internet werkt hartstikke prima bij mij, speedtest etc. geven altijd goed resultaat. 



Het probleem is alleen Youtube, zonder wifi kan ik helemaal niets met de youtube app, dus niet zoeken of een filmpje bekijken. Hij laad meestal zelfs het overzicht niet, soms na lang wachten wel. Op wifi is dit alles geen enkel probleem. 



Ik gebruik als apn: Naam: KPN Mobiel internet

APN: portalmmm.nl

proxy: ynietingesteld]

Poort: tnietingesteld]

Gebruiksnaam: mnietingesteld]

wachtwoord: dnietingesteld]

Server: rnietingesteld]

MMSC: Cnietingesteld]

MMS proxy: ynietingesteld]

MMS-poort: tnietingesteld]

Mms-protocol: wap 2.0

MCC: 204

MNC: 08

Verificatietype: PAP

APN type: default



Iemand een idee wat dit probleem is.

Het is een Android 4.2.2 Sony Xperia Z, youtube cache en gegevens al eerder gewist.




Hoi Yasin123,



Welkom op het forum!

Dat is vervelend dat de app van Youtube niet goed werkt zonder WIFI. Ik kan er wel voor zorgen dat je internet op je toestel het doet. Echter kan ik er helaas niet voor zorgen dat app's die je download op je toestel ook werken. Werkt alleen de app van Youtube niet of kun je ook geen filmpjes bekijken als je Youtube bezoekt via je browser?



Ook ben ik benieuwd of andere filmpjes wel werken.
Via de browser werkt het prima. Het vreemde is dat het wel werkt met een simkaart van een ander provider..
Hoi yasin123,



Erg vreemd inderdaad, zou je 'ns willen proberen of het herinstalleren van de app misschien de oplossing geeft? 🙂
Al gedaan. Werkt ook niet..
Al gedaan. Werkt ook niet..



Hoi yasin123,



Ik hoop dat andere gebruikers van het forum dan tips hebben voor je probleem. Je simkaart heeft geen invloed op de werking van de app zelf. Hij zou er alleen voor kunnen zorgen dat internet werkt, of niet. En aangezien het in de browser wel gaat, is er dus iets anders gaande. Ik hoop dat je goede tips krijgt.



Groetjes,

Charlene

Reageer