Skip to main content
Hoi,



Wanneer ik in het buitenland ben geweest en weer in Nederland kom, moet ik steeds mijn telefoon opnieuw opstarten om te kunnen internetten. Hoe komt dat en kan dat niet handiger?



Groetjes,

Wendy
Hoi wwesseling,



Ik begrijp dat het fijner is als je telefoon automatisch internetverbinding maakt. Het is een bekend probleem waar de oorzaak niet duidelijk van is. Sommige klanten krijgen automatisch verbinding weer ze in Nederland zijn en andere moeten hiervoor iets extra's doen.



Je telefoon hoort nadat je Nederland binnenkomt automatisch te zoeken naar een Nederlandse mast. Als je je telefoon opnieuw opstart dan wordt die proces versnelt :)



Ik raad je als eerst aan om je internetinstellingen te controleren. Van welk type telefoon maak je gebruik? Via toestelhulp kun je je internetinstellingen nagaan :o



Als je het probleem nog steeds ervaart, kun je je telefoon ook in de vliegtuigstad zetten. Hierna de vliegtuigstand weer uitzetten. Dit is iets minder werk en helpt ook 🙂 Je telefoon gaat op zoÂ’n manier alsnog zoeken naar een Nederlandse mast.



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Reageer