.

Vraag

Als ik geen wifi verbinding heb heb ik ook geen 4g, dus loop ik rong zonder 4g?!

  • 6 March 2024
  • 3 reacties
  • 14 Bekeken

Hallo! Sinds kort heb ik als ik niet ben veebonden met een wifi netwerk dat ik geen 4g of belminuten heb? ik kan niet inloggen want dan zegd hij dat er iets is fout gegaan. Ik loop nu telkens rond zonder 4g en belminuten&smsen.. voor de rest staat alles wwl nogsteeds aan dus je zou denken dat er niks mis moet zijn? help!!


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @fleurbakkiepleur,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je belminuten en internetbundel en dat je daarnaast niet kunt inloggen. Wat voor fout melding krijg je precies? Zou je hier een screenshot van kunnen plaatsen? Vaak helpt het om je wachtwoord te resetten, misschien kun je dat proberen? Ik heb op jouw aansluiting gekeken en ik zie dat er wel verbruik plaats vindt en alle instellingen zien er goed uit. In principe lijkt alles vanuit onze kant te werken. Mocht je geen gebruik kunnen maken van internet kun je de volgende stappen even doornemen: Internet op mobiel werkt niet

Ik hoor graag van je of je hiermee geholpen bent. 

Groetjes,
Seren

Hoi @fleurbakkiepleur,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je belminuten en internetbundel en dat je daarnaast niet kunt inloggen. Wat voor fout melding krijg je precies? Zou je hier een screenshot van kunnen plaatsen? Vaak helpt het om je wachtwoord te resetten, misschien kun je dat proberen? Ik heb op jouw aansluiting gekeken en ik zie dat er wel verbruik plaats vindt en alle instellingen zien er goed uit. In principe lijkt alles vanuit onze kant te werken. Mocht je geen gebruik kunnen maken van internet kun je de volgende stappen even doornemen: Internet op mobiel werkt niet

Ik hoor graag van je of je hiermee geholpen bent. 

Groetjes,
Seren

goede avond!

 

als ik niet was verbonden met een wifi netwerk, kon ik niet inloggen. er stond geen foutmelding maar als ik het wachtwoord in wou typen stond er van te voren al "sorry, er is iets fout gegaan". nu is het ineens weer opgelost, maar ik hoo pdat dat ook zo blijft. bedankt voor het reageren!

Reputatie 7
Badge +6

goede avond!

 

als ik niet was verbonden met een wifi netwerk, kon ik niet inloggen. er stond geen foutmelding maar als ik het wachtwoord in wou typen stond er van te voren al "sorry, er is iets fout gegaan". nu is het ineens weer opgelost, maar ik hoo pdat dat ook zo blijft. bedankt voor het reageren!

Fijn dat het inmiddels weer werkt. Maar het blijft vreemd dat je deze melding krijgt. Ik wil je daarom vragen om de app te verwijderen en opnieuw te downloaden, vaak lost dit het probleem op. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen betekenen hoor ik dat graag!

Reageer