.

Beantwoord

Alles geprobeerd, alsnog geen 3g

  • 25 November 2013
  • 2 reacties
  • 440 Bekeken

Ik heb een xperia L en heb sinds vandaag een sim only abbonement.
gewoon internet en ik heb zowel mijn roaming als mijn mobiele netwerken aan staan.
via internet heb ik gevonden dat je via namen toegangspunten een netwerk kan aanmaken
maar ook dit heeft niet gewerkt. ook mijn mobiele provider staat gewoon goed.
Hoe kan het zijn dat mijn 3G het nog steeds niet doet? en hoe kan ik hem wel aanzetten?
icon

Beste antwoord door MartijnR 25 November 2013, 15:59

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi Claudiaaaaa,

Als je internet op je mobiel en op je persoonlijke pagina aan hebt staan en je hebt nog geen 3G, dan kan het zijn dat je instellingen niet goed zijn.
Het vervelende is dat er verschillende instellingen zijn die bij de ene wel werken en bij de ander niet.
Dus we zullen even de juiste instellingen moeten vinden :o

Hier heb ik een overzicht van de instellingen die je zou kunnen proberen.

Bij Naam, KPN Internet in.
Bij APN, portalmmm.nl in.
Bij Proxy, niet ingesteld
Bij Poort, niet ingesteld.
Bij Gebruikersnaam niet ingsteld
Bij Wachtwoord, niet ingesteld
bij server niet ingesteld
bij MMSC http://mp.mobiel.kpn/mmsc
bij MMS-proxy 10.10.100.20
MMS-poort 5080
MCC 204
MNC 08
Bij Verificatietype geen
Type toeganspunt default,mms,supl
Bij APN-type, internet

Na deze invoer even je toestel opnieuw opstarten.
Ik hoor graag of deze instellingen werken.
Badge +6
Ik heb een xperia L en heb sinds vandaag een sim only abbonement.
gewoon internet en ik heb zowel mijn roaming als mijn mobiele netwerken aan staan.
via internet heb ik gevonden dat je via namen toegangspunten een netwerk kan aanmaken
maar ook dit heeft niet gewerkt. ook mijn mobiele provider staat gewoon goed.
Hoe kan het zijn dat mijn 3G het nog steeds niet doet? en hoe kan ik hem wel aanzetten?


Hoi Claudiaaaaa,

Welkom op het forum!
Is het gelukt om het internet werkend te krijgen op je toestel met de instellingen van Martijn®?

@ Martijn® bedankt voor je antwoord 🙂

Reageer