.

Beantwoord

alleen i-net buitenshuis als ik wifi handmatig uitschakel

  • 23 May 2013
  • 7 reacties
  • 337 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
hallo
net de simyo simkaart geinstalleerd en i-net buitenshuis werkt alleen als ik de wifi op de samsung galaxy SII handmatig uitzet.
ik denk zo dit is niet de bedoeling en dit zou automatisch moeten gaan?

alle hulp welkom
gr
jpsg
icon

Beste antwoord door MartijnR 23 May 2013, 18:14

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Nee, je telefoon zoekt als eerste naar een wifi netwerk omdat deze in de regel sneller en goedkoper zijn dan 3g. Als je thuis of in je directe omgeving van je wifi signaal bent en geen wifi wilt dan moet je deze handmatig uitzetten om op 3g te komen.

Ben je buiten je wifi signaal en zit je op 3g dan zal je telefoon ook blijven zoeken naar wifi. Dit kost ook nog veel batterij verbruik.

P.s. ik zou overigens een app installeren die het verbruik van je 3g verbinding bijhoudt omdat dit snel kan gaan en de kosten buiten de bundel niet kinderachtig zijn.
Badge
hey Martijn

bedankt voor je antwoord,weten we dit ook weer,ik zal kijken of ik inderdaad zo'n app kan vinden en downloaden.

gr
JP
Reputatie 3
Badge +9
Welke telefoon heb je?
Reputatie 7
Badge +9
Volgens mij schreef hij een Galaxy SII (twee? Maar kan ook inmiddels elf zijn:D) . Tja, bij Samsung weet je het niet. Die wisselen met de snelheid van het licht steeds in voor nieuwe modellen :p
Reputatie 3
Badge +9
Volgens mij schreef hij een Galaxy SII (twee? Maar kan ook inmiddels elf zijn:D) . Tja, bij Samsung weet je het niet. Die wisselen met de snelheid van het licht steeds in voor nieuwe modellen :p

Haha iedere keer iets beter, jammer dat apple niet zo ver is 😛
Reputatie 3
Badge +9
Welke telefoon heb je?

Er zijn een paar hele goede apps voor je SII

Watchdog 3g pro
Onavo count
KPN data manager.
Badge +8
hallo
net de simyo simkaart geinstalleerd en i-net buitenshuis werkt alleen als ik de wifi op de samsung galaxy SII handmatig uitzet.
ik denk zo dit is niet de bedoeling en dit zou automatisch moeten gaan?

alle hulp welkom
gr
jpsg


Hoi jpsg,

Welkom op het forum!
Ik zie dat Martijn® je vraag al beantwoord heeft. Niks aan toe te voegen :)
Veel plezier met je nieuwe abonnement.

Bedankt hè, Martijn®!

Groetjes,

Charlene

Reageer