.

Vraag

Al twee weken geen internet op mijn mobiel

  • 25 August 2012
  • 4 reacties
  • 480 Bekeken

Badge +1
Dag Simyo,

Op mijn werkplek heb ik Wifi. De verbinding is oké, via mijn laptop krijg ik wel internet. Maar op mijn mobiel niet. Mijn mobiel intussen opnieuw geformatteerd, alle instellingen gecontroleerd. Wifi verbinding is er, maar bij internet steeds de boodschap dat de webpagina niet beschikbaar is.
Op mijn e-mail wordt niet gereageerd, dus ik probeer het via deze weg.

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Stephanie,

Zou je zo vriendelijk willen zijn om ons het merk en type van jouw toestel toe te sturen zodat wij jou van de internet instellingen kunnen voorzien?
Badge +1
Welkom op het forum Stephanie,

Zou je zo vriendelijk willen zijn om ons het merk en type van jouw toestel toe te sturen zodat wij jou van de internet instellingen kunnen voorzien?

Ja, dat is de Galaxy Gio. Ik heb de instellingen inmiddels gevonden. Bij alle websites die ik wil bezoeken krijg ik het bericht dat de webpagina niet beschikbaar is.
Ik heb hetzelfde probleem en dezelfde telefoon. Ben met een (lang) gesprek bezig met de klantenservice op FaceBook. 

Stephanie, probeer anders eens in de instellingen te kijken naar de APN lijst en probeer het in te stellen zoals hier beschreven https://forum.simyo.nl/android-73/stel-internet-op-mijn-android-toestel-incl-screenshots-763/ ik denk trouwens dat dat ook degene is die jij hebt gevonden.
Ik had eerst dat de APN verwijdert werd. Ook nu hij blijft werkt het niet, maar hopelijk heb jij meer geluk.
Badge +1
Ik heb hetzelfde probleem en dezelfde telefoon. Ben met een (lang) gesprek bezig met de klantenservice op FaceBook. 

Stephanie, probeer anders eens in de instellingen te kijken naar de APN lijst en probeer het in te stellen zoals hier beschreven https://forum.simyo.nl/android-73/stel-internet-op-mijn-android-toestel-incl-screenshots-763/ ik denk trouwens dat dat ook degene is die jij hebt gevonden.
Ik had eerst dat de APN verwijdert werd. Ook nu hij blijft werkt het niet, maar hopelijk heb jij meer geluk.


Hoi BramP, Simyo heeft de instellingen van mijn account gereset op het netwerk. Daarna deed internet het weer op mijn mobiel. Misschien kunnen ze dat bij jou ook doen.

Reageer