.

Beantwoord

Activeren Internet op Samsung Young

  • 4 January 2014
  • 5 reacties
  • 305 Bekeken

Hallo,

Ik heb vandaag een internetbundel besteld en heb hierna een bevestigingsemail ontvangen waar jullie aangaven dat binnen enkele
minuten de nieuwe instellingen opgestuurd zou worden.Hierna kon internet op mijn mobiel activeren.
Het is nu 3 uur later en nog steeds niets ontvangen.
Wat is hiervan de reden ?
Graag aktie!
icon

Beste antwoord door de leon 4 January 2014, 16:34

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Misschien helpt het om je telefoon eens te rebooten of handmatig het kpn netwerk te selecteren. Je kan ook een sms sturen naar 1300 met het woord ja. Dan krijg je de instellingen als het goed is. Controleer ook of internet dan aan staat op je telefoon en je simyo pagina. Ik hoor graag of dit heeft geholpen.
Reputatie 7
Badge +9
Je hebt een smartphone, hierop zul je geen instellingen ontvangen.

Stel internet dus handmatig in op je toestel. Of controleer of daar al iets is ingesteld.
Op dit forum kan je meerdere instellingen vinden in het Android subforum.
Zorg verder dan je internet aan hebt gezet in je Mijn Simyo omgeving.

Je kunt ook deze instellingen proberen:

Naam: KPN internet
APN : portalmmm.nl
Proxy : (geen)
Poort : (geen)
Gebruikersnaam : (geen)
Wachtwoord : (geen)
Server : (geen)
MMSC : htpp://mp.mobiel.kpn/mmsc
MMS Proxy : 10.10.100.20
MMS Poort : 5080
MCC : 204
MNC : 08
Verificatietype : PAP
APN-type : default, mms, supl
Drager: niet gespecificeerd
Bedankt
Het werkt prima!
Reputatie 7
Badge +9
Graag gedaan. En fijn dat je nu van het mobiele internet gebruik kunt maken. ;)
Dank je voor je terugkoppeling. Die horen we namelijk graag,
Badge +6
Bedankt
Het werkt prima!


Hoi RienOnck, welkom op het forum van Simyo! :)

Fijn dat de leon je al heeft kunnen helpen om je mobiele internet aan de praat te krijgen!

Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan weet je ons te vinden! 🙂

Reageer