Skip to main content
Gister is mijn nummer overgezet naar Simyo. Nu krijg ik een sms dat ik teveel heb verbruikt en nu is mijn nummer geblokkeerd. Ik kan ook niet eens meer gebeld worden. Wat is dit voor onzin!!! Ik heb internet vaak. 1000 MB per maand, en ik zit nu 148,- euro buiten mijn bundel. Terwijl ik gistermiddag pas ben overgezet. Dit kan nooit!!!! 1000 MB in een dag op. Ik vind dit echt niet kunnen!



Graag mijn nummer zo snel mogelijk weer aansluiten. En die kosten kloppen niet. Leuk om zo een nieuwe klant te verwelkomen. En als ik bel naar de klantenservice sta ik eerst 5 min in de wacht en daarna wordt de telefoon erop geknald!



Ik ben echt heel erg kwaad en ik eis dat hier iets aan gedaan word! Ik ben namelijk ook niet meer bereikbaar nu terwijl dit nummer voor mijn werk is.
Reactie graag!
Welkom op het forum hanna,



Volgens onze gegevens heb je gisteren telefonisch contact gehad met de klantenservice. In dit gesprek is besproken waarom je bent afgesloten en wat je moet doen om weer te worden aangesloten. Mochten er nog punten onduidelijk zijn, horen we dat graag van je.



Groetjes,



Alex

Reageer