.

Vraag

aanpassing bundels, internetbundel verdwenen?

  • 1 September 2012
  • 3 reacties
  • 333 Bekeken

Badge
Goedemiddag,
Een vraag betreffende mijn simyo bundels.
Halverwege augustus heb ik mijn bundels gewijzigd, de belbundel is nu in orde, maar de internetbundel niet. Ik heb hier niets aan gedaan, ik dacht dat deze bleef voortduren (1gb voor 4,95 p.m.). Ik zag de internetbundel niet meer terug, dus heb ik hem gewijzigd naar een internetbundel van 1gb voor 9,99, althans dit heb ik geprobeerd.
Nu krijg ik vannochtend een mailtje van Simyo met daarin de mededeling dat mijn internetbundel is beƫindigd. Dit heb ik niet gedaan en hier was ik dus ook niet bewust van. Echter, als ik inlog op Mijn Simyo staat er dat ik een belbundel en een internetbundel heb, beginnend op 1-9-2012.
Heb ik nu een internetbundel en kan ik zorgeloos internet op mijn mobiel gebruiken of krijg ik aan het eind van de maand een torenhoge rekening?

3 reacties

Hoi Stephanie,

Heb ook mijn bundel aangepast, en kreeg ook een mail dat mijn internetbundel is beeindigd.
Als ik op mijn account kijk. Zie ik gewoon een internetbundel staan.
Wat is nu de bedoeling?
hallo,
ik heb last van hetzelfde mijn internet staat gewoon aan maar hij doet het niet
Reputatie 5
Badge +10
Goedemiddag,
Een vraag betreffende mijn simyo bundels.
Halverwege augustus heb ik mijn bundels gewijzigd, de belbundel is nu in orde, maar de internetbundel niet. Ik heb hier niets aan gedaan, ik dacht dat deze bleef voortduren (1gb voor 4,95 p.m.). Ik zag de internetbundel niet meer terug, dus heb ik hem gewijzigd naar een internetbundel van 1gb voor 9,99, althans dit heb ik geprobeerd.
Nu krijg ik vannochtend een mailtje van Simyo met daarin de mededeling dat mijn internetbundel is beƫindigd. Dit heb ik niet gedaan en hier was ik dus ook niet bewust van. Echter, als ik inlog op Mijn Simyo staat er dat ik een belbundel en een internetbundel heb, beginnend op 1-9-2012.
Heb ik nu een internetbundel en kan ik zorgeloos internet op mijn mobiel gebruiken of krijg ik aan het eind van de maand een torenhoge rekening?


Hoi Stephanie,

Heb ook mijn bundel aangepast, en kreeg ook een mail dat mijn internetbundel is beeindigd.
Als ik op mijn account kijk. Zie ik gewoon een internetbundel staan.
Wat is nu de bedoeling?


Hoi Stephanievk en martijn069,

Ik zie in ons systeem dat jullie deze email onterecht hebben ontvangen. Helaas hebben een x aantal klanten per abuis een email gehad met daarin deze foutieve melding. Jullie hebben beide gewoon een actieve internet bundel. Jullie hoeven je geen zorgen te maken. Excuses voor de verwarring.

hallo,
ik heb last van hetzelfde mijn internet staat gewoon aan maar hij doet het niet


Welkom op het forum YaraaS,

Volgens onze gegevens staat jouw aansluiting netwerk technisch gewoon goed. Ik zie ook dat je tot vandaag gewoon hebt kunnen internetten. Werkt het inderdaad goed of heb je toch nog vragen?

Groetjes,

Alex

Reageer