Skip to main content
hallo,



Ik heb een vraag ,ik heb sinds een paar maand simonly 500mb bundel en 100 sms/belminuten.

Nu ben ik vorige maand 173mb en in mei had ik maar 103 mb verbruikt.

Vanochtend kreeg ik een waarschuwing dat mijn 500mb bundel op is en nog 92 minuten/sms tegoed.

ik vraag me nu af wat ik dan gedaan heb waardoor mijn mb tegoed van 500mb er zo doorheen heb gejaagd!

Wie heeft een idee?????
Dat kan niemand zeggen.... Simyo kan het niet ivm privacy. Misschien als je een recent android (>= 4.0.0) toestel hebt, dan kun je het misschien zien in: Instellingen > datagebruik.
Tja, de privacy wetgeving is wat ze hier een double–edged sword noemen: mooi natuurlijk dat privacy gevoelige gegevens enigszins beschermd zijn (hoewel de Nederlandse en Amerikaanse geheime diensten natuurlijk overal bij kunnen als ze willen), maar als je gedetailleerde gegevens van je internet- en belgedrag wil weten (anders dan het tijdstip en het aantal MBs en belminuten dat verbruikt is) dan kan de provider je dat niet vertellen. Voor wat dataverbruik betreft kun je het beste een appje installeren dat de boel bijhoudt. Niet dat je daar rechten aan kunt ontlenen, maar het geeft je wel een verhelderend beeld van je bel- en dataverbruik.
hallo,



Ik heb een vraag ,ik heb sinds een paar maand simonly 500mb bundel en 100 sms/belminuten.

Nu ben ik vorige maand 173mb en in mei had ik maar 103 mb verbruikt.

Vanochtend kreeg ik een waarschuwing dat mijn 500mb bundel op is en nog 92 minuten/sms tegoed.

ik vraag me nu af wat ik dan gedaan heb waardoor mijn mb tegoed van 500mb er zo doorheen heb gejaagd!

Wie heeft een idee?????




Hoi Mikradel,



Welkom op het forum!

Een simkaart registreert enkel berichten, telefoongesprekken en/of internetverbruik, wanneer het toestel daar de opdracht toe krijgt van een gebruiker. Een simkaart kan niet zelf denken of handelen en wordt te allen tijde aangestuurd via het toestel en dus de gebruiker.



Simyo mag wegens de wet op de privacy en van de ACM niet bijhouden wat een klant op het internet doet.



In dit topic kan je lezen wat er voor veel verbruik van internet kan zorgen op je toestel.



@ Groentjuh & Scotsman bedankt voor het meedenken.

Reageer