Skip to main content
Alle stappen gevolgd en de APN instellingen aangepast, toch geen 4 op mijn telefoon terwijl dat na max een uur wel zou moeten.
Hoi ATM,



Welkom op het Simyo Forum.



Helaas is het voor mij niet helemaal duidelijk wat er niet werkt. Zowel uit de titel als uit je bericht kan ik dit niet precies opmaken. Natuurlijk ga ik het wel proberen ;)



Begrijp ik het goed dat je 4G hebt aangezet op jouw abonnement en dat dit nu niet werkt? Ik hoop dat ik een beetje in de goede hoek zit. In het systeem zie ik dat Flex 4G op de juiste manier geactiveerd is. Als je in jouw volgende bericht wilt vertellen wat er precies aan de hand is, dan kan ik wat meer doen voor je. Laat je gelijk even weten welke telefoon je gebruikt? Alvast bedankt voor de uitleg.



Groetjes,

Angela
Hallo vandaag heb ik 4G weer uitgezet. Het was meer dan 12 uur geleden dat ik had geïnstalleerd. Ik heb restitutie aangevraagd. Groeten Agnes
Hoi ATM,



Wat vervelend dat je 4G weer uit hebt moeten zetten. Is het misschien zo dat je telefoon niet geschikt was voor 4G? Dit kan natuurlijk zo zijn. Dan is een restitutie natuurlijk wel op zijn plek 🙂.



Groetjes, Tiury
Ja dat zou kunnen.

Samsung S3 Neo?
Hoi ATM,



Mijn gevoel was correct. De Samsung S3 Neo ondersteund alleen de onderstaande netwerkfrequenties;



2G - edge, 2G - gprs, 3G - hsdpa, 3G - hspa, 3G - hspa+, 3G - hsupa, 3G - umts



Helaas is 4G hier geen van 😞.



Groetjes, Tiury
Oh fijn te weten. Nou dan neem ik aan dat ik restitutie krijg. Groeten Agnes
Hoi ATM,



We willen hier best in tegemoetkomen 😉 Ik heb de kosten van 4G voor je vergoed. Op je eerst volgende factuur zie je de vergoeding staan.



Als je nog vragen hebt, dan zien we je graag terug op het forum 🙂

Reageer