Skip to main content
Beantwoord

4g werkt niet meer

  • 20 July 2024
  • 5 reacties
  • 40 Bekeken

Afgelopen dinsdag ben ik in het buitenland geweest, mijn 4g deed het daar niet, en ik kon ook niet bellen. Ik had de roaming aangezet, internet buitenland stond ook aan en mijn telefoon opnieuw opgezet. Mijn vader en ik hebben toen ook onze sim kaarten verwisseld om te kijken of die het wel deed in zijn telefoon en dat lukte maar zijn sim werkte ook in mijn telefoon. Maar mijn simkaart werkt niet in mijn eigen telefoon. Gisteren kwam ik weer terug in Nederland maar toen werkte mijn 4g ook hier niet meer, ik kan hier wel weer bellen. Wat kan het probleem zijn? En hoe zou ik dit kunnen oplossen?

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Welke telefoon heb je?

 

Internet op je telefoon staat aan. Maar is die bij Simyo niet per ongeluk uitgegaan?

 

Simyo app > instellingen > internet & bellen

 

Staat daar internet NL en buitenland ook aan?

Ik heb de Samsung A52, alles  heb ik aan gezet en opnieuw opgestart. Ik weet niet prcs hoe het heet maar ik zie boven in mijn telefoon dat ik wel weer die schuine streepjes heb, die had ik ik het buitenland niet. Maar het 4g teken verschijnt niet als ik het aanzet.

Reputatie 4
Badge +3

Dan zou ik zo niet kunnen bedenken wat het kan zijn.

Maandag zal hopelijk een Simyo medewerker zich in dit topic melden. Die zouden een reset op je simkaart kunnen doen. Mogelijk lost dan het probleem op.

Oké! Heel erg bedankt voor de reactie in iedergeval 🫶

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Ivm,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internet niet meer werkt!

Ik heb je aansluiting meteen opgezocht in ons systeem en ik zie dat je een verouderde simkaart hebt. Het zou goed kunnen dat dit de reden is dat je internetproblemen hebt. Ik stuur je daarom graag kosteloos een nieuwe simkaart. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan help ik je hier graag mee verder. 

Heel erg bedankt voor je hulp! @RobbyTown 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer