Skip to main content
Hoi. Ondanks dat ik een 4g bundel heb. Mijn telefoon 4g ready is (s4 mini duo sim) en ik alle instellingen volgens jullie website goed heb staan werkt 4g niet bij me. Kunnen jullie me hierbij helpen?
Hoi jorg103, welkom op het Simyo forum!



Veel dualsim toestellen hebben 1 simslot waarmee je kunt internetten, en 1 waarmee dat niet kan.

Is dat met jouw telefoon misschien ook zo, maar dan met 4G?



Ook wil ik je vragen om deze site nog even te checken voor je instellingen. Hiermee gaat het gegarandeerd goed.
Hoi,

Sinds gister heb ik 4g aangezet en mijn apn naar kpn4g.nl gezet telefoon opnieuw gestart maar hij blijft op 3g staan bij mijn htc one.
Hoi Flipje,



Welkom op het forum :)



Ik heb voor de zekerheid je internetoptie en reset gegeven op je simkaart. Als je je telefoon uit/aan zet zou dat moeten werken 🙂 Zou je als APN KPN4G.nl met hoofdletters willen invoeren, misschien heeft dat nog verschil. Ik vraag me ook af welke HTC One je gebruikt? De meeste zijn 4G ready, maar een paar niet... Check hier of je in een gebied zit waar 4G is.



Laat je weten of dit allemaal heeft geholpen?
Dag Dries,



Het is een HTC one X  (SH29cw101072).

Apn naar hoofdletters gezet telefoon twee keer opnieuw opgestart en nog steeds 3g.

Ik woon regio Arnhem Nijmegen.



Volgens internet deze specifiecatie voor HTC one x :NETWERK2

HSPA/WCDMA:



Europa/Azië: 850/900/1900//2100 MHz

GSM/GPRS/EDGE:



850/900/1800/1900 MHz
Hoi Flipje,



Je geeft zelf al een beetje het antwoord op je vraag met

HSPA/WCDMA:

Europa/Azië: 850/900/1900//2100 MHz

GSM/GPRS/EDGE:

850/900/1800/1900 MHz




De HTC One X is niet 4G ready :(

Ons 4G netwerk zit op 800 Mhz en die kan de One X niet ontvangen. Het 'andere' 4G netwerk, op 1800 Mhz ook niet overigens. Wat de One X op 1800 Mhz kan ontvangen is enkel GSM/GPRS of Edge, geen LTE.



Het enige wat ik je kan aanraden is om uiterlijk de 25e op Mijn Simyo 4G Flex uit te zetten, zodat je daar niet meer voor betaald vanaf 1 augustus.
Duidelijk, bedankt
Duidelijk, bedankt



Geen dank 🆒

Reageer