Skip to main content
Wanneer gaat Simyo ook volle snelheid op het 4G netwerk aanbieden? Nu 25Mbps, waarom niet zoals KPN 50Mbps, Vodafone 75Mbps en nu T-Mobile zelfs 120Mbps. En ja, ik weet dat je dan sneller door je bundel heen gaat.
Snelheid van KPN zit ook geen limiet meer op,zou dus ook meer als 50 Mbit moeten zijn. Denk dat Simyo voorlopig helaas niets doet aan de snelheid.
Hoi iGadgetman en ErikM1917,



Je kan nu gebruikmaken van 4G voor de snelheid van 25 Mbps. Dit wordt al als heel snel ervaren bij Simyo 🙂 Het ziet er niet naar uit dat 4G nog sneller wordt, maar 25 Mbps is hartstikke snel. Waar gebruik je 4G allemaal voor en wat wil je er allemaal nog meer meedoen? 😮
Als we kijken naar een andere KPN-provider, Hi in dit geval. Dan krijg je het volgende:



Simyo | 1 jaar | 100 min / sms | 1500MB | 25Mbit's | €272,99 voor 1 jaar

Hi | 1 jaar | 100 min / Onb. sms | 1500MB | 50Mbit's | €289,95 voor 1 jaar



Dit houd simpelweg is dat je voor €16,96 (eenmalig per jaar) onbeperkt kan sms'en en op dubbele snelheid kan internetten.

Ik ben heel tevreden over Simyo en op dit moment zie ik nog geen activiteiten waarvoor ik 50Mbit's nodig zou hebben, maar dit kan natuurlijk snel veranderen.

Ik hoop dan ook dat jullie in de toekomst de snelheid verhogen naar 50MBit's.
Hoi RobCoenen,



Je heb hier absoluut een punt, alleen moet ik er wel bij zeggen dat ikzelf geen enkele verandering heb gemerkt van de verhoging van 25 naar 50 Mbps. Het klinkt vooral mooi in de oren van klanten, zonder dat ze daar direct de voordelen van merken.



Het is helaas volledig afhankelijk van KPN wanneer en of wij de snelheden van 4G mogen verhogen 🙂

Reageer