.

Beantwoord

4g router mifi

  • 26 September 2014
  • 10 reacties
  • 1403 Bekeken

Voor een lokaal wifi netwerk zoek ik een 4G LTE data simkaart.
Hiermee kan ik 4G "uit de lucht" halen en via het wifi netwerk met meerdere apparaten internetten.
Heeft Simyo zo een 4g LTE data-sim-only kaart?
En mag je zo meerdere apparaten via 1 Sim aan internet koppelen van Simyo?
En is dat dan prepaid mogelijk of alleen via abbonement?
Bij voorbaat dank voor reactie,
Ronald
icon

Beste antwoord door franswon 28 September 2014, 20:39

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi SehMoh,

Ik heb geen weet van 4G LTE data-sim-only kaart bij Simyo.

Het lijkt me wel een logische ontwikkeling voor de toekomst, gezien de snelheden van 4G en straks 5G wordt het reuze interessant om deze snelheden te gebruiken voor het 'normale' internet.

De prijzen zullen dan wel moeten dalen per MB... vorige week had ik op mijn laptop een dataverbruik van bijna 1 TB 🙂. Paar 3D Blu-Rays van 70 GB en nog wat andere leuke dingen 🙂.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi SehMoh,

Simyo heeft op dit moment inderdaad geen 4G data only in het aanbod.
We hebben ook geen onbeperkt internet en richten ons op telefoongebruikers. Ik durf dus niet te zeggen dat dit iets is wat gaat komen bij Simyo.

Is je vraag zo duidelijk beantwoord?
OK,bedankt. Bij jullie moederbedrijf kon het wel, kost natuurlijk wel wat, maar voor mij prima geregeld.
Overigens: 1TB is wel errug veel: het downloaden is niet zo moeilijk, en dat zou mij ook geen tijd kosten, immers dat downloaden doet de computer zelf wel. Maar dan....dan moet je het allemaal nog gaan lezen, kijken, luisteren ook. Dat kost wel tijd. Waar halen jullie die tijd vandaan?
Mijn dataverbuik houdt op na een beetje browsen en emailen.
Badge +6
Graag gedaan!

1TB is overigens inderdaad veel, maar ik ben bang dat als ik m'n serieverslaving in een goede kwaliteit zou willen kijken ik er zo nu en dan ook wel aan kom :eek: 😛
Reputatie 7
Badge +9
1TB per week is niet zoveel hoor, 3D HD films zijn erg groot, ik kijk ze niet altijd zelf, ik heb nog een paar kleinkinderen ook 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Ah, je hebt een 3D TV...?
Reputatie 7
Badge +9
En een Blu-ray brander bij de laptop en een Blu-ray player via HDMI aan de (3D-)Smart-TV 🙂
Reputatie 5
Badge +11
a.k.a. "The Complete Package"
Reputatie 7
Badge +9
Yep, alleen jammer dat de 50 GB schijfjes nog vrij prijzig zijn, van de goedkope merken is de uitval te groot, zijn ze nog duur 😞
Reputatie 5
Badge +11
Nog een paar jaar geduld... CD spelers kostten in 1985 ook nog fl.2000,-

Reageer