Skip to main content
Afgelopen vrijdag 30-5 is mijn simyo abonnement van start gegaan.

Ik kon bellen..gebeld worden en sms-en, maar internet werkte niet.

2 Maal de helpdesk aan de telefoon gehad en eea doorlopen, maar nog steeds geen internet.

Mij werd verteld dat as maandag verder gekeken gaat worden.

Ik heb iedere instelling die ik vond op het forum geprobeerd.

Opnieuw opgestart... gereboot.... kaartje er uit.... kaartje er in.....

APM met KPN4G.nl, internet, en zelfs een optie die ik vond op de kpn-side.

Heb nog steeds geen internet verbinding.

Bij 'mijn simyo' staat internet aan.

Weet iemand raad?
Hoi Henk4,



Welkom op het forum :)



Vervelend om te lezen dat het je na al die pogingen niet gelukt is om 4G te activeren. Ik zie dat je na het gesprek met onze klantenservice wel internetverbruik hebt gehad. Klopt het dat je 4G nu wel werkt? Of is dit alleen maar 3G verbinding? Mocht je nog problemen hebben, lijkt het me verstandig om de APN: portalmmm.nl te proberen 🙂 Uit ervaring weet ik dat deze APN beter werkt dan KPN4G.NL.



Ik hoor graag van je of dit de oplossing is geweest 🙂
Hallo...



Ik heb gisteren..maandag....2x de helpdesk aan de telefoon gehad en de laatse heeft voor mij het probleem verholpen.

Mijn 4g internet werkt nu.

Bij apn staat trouwens KPN4G.nl



Henk
Hoi Henk4,



Wat goed dat het telefonisch gelukt is om je probleem op te lossen, helaas heb je er wel twee gesprekken voor nodig gehad. De optie voor 4G stond dus nog niet goed bij ons in het systeem en een reset was er voor nodig om het weer goed te zetten.



Mocht je nog hulp nodig hebben dan helpen we je graag verder op het forum! 😃

Reageer