Skip to main content
Gisteravond heb ik nieuwe simkaart in mijn Samsung Galaxy S4 gedaan, 4G geactiveerd op de website, de APN in het toestel aangepast en het toestel uitgezet en opnieuw opgestart. Geen 4G... Vandaag gebeld met Simyo. 4G op netwerk is gereset, telefoon weer opnieuw opgestart maar nog steeds geen 4G... Wie heeft er een oplossing voor me? Alvast heel veel dank voor je reactie!
Helemaal niemand suggesties?
Hallo Rakker.



Je hebt hem uit en weer aangezet.

Heb je al dit advies gelezen?



Groet,

Friesian
Hi Friesian, bedankt voor je bericht. Ik lees echter niets nieuws. Ik heb alle aanwijzingen nauwkeurig gevolgd en het werkt gewoon niet. Ik heb vorige maand met een Lumia 920 (ander Simyo abonnement) dezelfde stappen doorlopen en toen werkte het prima binnen 10 minuten. Ik geloof dus niet dat dit pas per 1 mei zou gaan werken of iets dergelijks. Dat is ook niet wat Simyo zegt. Zit het probleem dan in de Galaxy S4...?
Hoi Rakker.



De telefoon die je hebt zou geschikt moeten zijn voor 4G, zie dit.

Of er een update van je telefoon nodig is weet ik niet, kan zijn. 

Maar doe dit vooral nu niet!



Wacht op antwoord van moderator, 



Groet,

Friesian



p.s.. een fijn pasen
Wederom bedankt Friesian! Ik wacht de reactie van de moderator af. Ook voor jou prettige paasdagen.
Hoi Rakker,



Op de S4 zou 4G inderdaad gewoon moeten werken.

Ik zie wel een soort technische hapering. Ik heb de 4G optie daarom even opnieuw aan je aansluiting gekoppeld. Kun jij daarom je toestel even een paar minuten helemaal uitschakelen, en dan weer aanzetten?

Dan hoor ik graag van je of je 4G verbinding nu wel werkt :)



Groetjes,

Charlene
Hi Charlene, bedankt voor je reactie. Ik heb het toestel uitgezet en na een paar minuten weer aan. Helaas..., het werkt nog steeds niet. E, H+ en 3G. Meer smaken zie ik niet, in ieder geval geen 4G of LTE.
Hi Charlene, bedankt voor je reactie. Ik heb het toestel uitgezet en na een paar minuten weer aan. Helaas..., het werkt nog steeds niet. E, H+ en 3G. Meer smaken zie ik niet, in ieder geval geen 4G of LTE.



Hi Rakker,



Helaas klopte het dat het nog stééds niet werkte bij je... Er bleef een 'taak' hangen in een van de achterliggende systemen.

Onze IT afdeling heeft dit nu handmatig doorgedrukt en als je je mobiel nu uit en aan wilt zetten zou-het-moeten-werken.

*fingers crossed*
Yes, het werkt! Na uit- en weer aanzetten nog ongeveer een kwartiertje moeten wachten en toen stond er ineens 4G bovenin. Dankjewel voor jullie hulp!
Yes, het werkt! Na uit- en weer aanzetten nog ongeveer een kwartiertje moeten wachten en toen stond er ineens 4G bovenin. Dankjewel voor jullie hulp!



Super! Dank je voor je terugkoppeling 🙂

Reageer