Skip to main content
Hai,



Nou ook hier weerkt het dus totaal niet.



Heb het nu al via de site meerdere keren aagepast,meerdere keren ook contact gezocht met de klantenservice maar die staan machteloos en kunnen niets voor mij doen???

Mijn mobiel is 4g geschikt,ik stel het in dat gaat goed (ook de kosten die er voor gerekend worden staan netjes op de faktuur) alleen het werkt niet,krijg heel even de sign dat het er is en binnen no time hop flop 3g???????

en staat het ook weer op off bij mijn simyo???

Hellup
Hoi Tsloos, welkom op het Simyo forum 🙂



Wat raar dat je aangeeft dat je soms 4G hebt en dat Simyo hier kosten voor in rekening heeft gebracht, want dit zie ik allemaal niet terug op je aansluiting. Dit is natuurlijk heel vervelend, zéker als je zo graag 4G wil hebben.



Ik ben benieuwd naar een paar zaken. Als je 4G aanvraagt via Mijn Simyo, wat gebeurt er dan precies? Krijg je dan een e-mail met een bevestiging en welke browser gebruik je? 🙂
Extra menu opennen met code   *#*#2846579159#*#*  en daar 4G first selecteren...  Gr, Dick
Hoi Tsloos,



Ik zie dat je 4G nu wel aan hebt staan en dat je ook data verbruikt. Kan ik er dan vanuit gaan dat het nu wel goed werkt of gaat het nog steeds over 3G? Daar ben ik wel benieuwd naar.



@TF Krom, Welkom op het forum!



De extra menu openen doe je in de Huawei p7 bij je internetinstellingen? Wellicht helpt dit ook Tsloos?



Ik hoor graag van je!



@ TF Krom, bedankt voor de tip 🙂

Reageer