.

Beantwoord

4G netwerk niet actief, hoe kan dit?

  • 19 October 2015
  • 1 reactie
  • 1555 Bekeken

Badge
Goedemiddag,

Ik heb sinds mijn abboboment in is gegaan nog geen 4g netwerk gevonden of gezien. De netwerk keuze staat wel op LTE als voorkeur. Hoe kan dit?

Groetjes,
Jeroen
icon

Beste antwoord door Naomi 20 October 2015, 14:33

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi jeroniemo,

Voor het telefoonnummer waarmee je nu bent ingelogd op Mijn Simyo zie ik geen 4G Flex. 4G is bij ons een optie waar je gebruik van kan maken. Het is € 5 per maand.
Op Mijn Simyo kun je onder het tabblad Overzicht via de knop Pas je bundels aan ook "4G" toevoegen aan je abonnement. Het gaat vervolgens gelijk in.

Wanneer het om een ander telefoonnummer gaat, stuur je dan een privébericht met dat nummer?

Laat je het weten?

Reageer